• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,15%6 207,27
  • DOW 30−0,19%44 412,08
  • Nasdaq 0,58%20 320,77
  • FTSE 100−0,33%8 756,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,67
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,15%6 207,27
  • DOW 30−0,19%44 412,08
  • Nasdaq 0,58%20 320,77
  • FTSE 100−0,33%8 756,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,67
  • 16.06.19, 22:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PRFoodsi käive kahanes suurelt

PRFoods teatas börsiteate vahendusel, et maikuus kahanes ettevõtte käive pea 18%.
PRFoodsi tehas Saaremaal
  • PRFoodsi tehas Saaremaal
  • Foto: Irina Mägi
Kui aprillis sai kalatootja pärast mitut kuud teatada käibe kasvust, siis mais pidi ettevõte leppima taas käibe vähenemisega. PRFoodsi 2019. aasta maikuu auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 6,68 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta maiga kukkus käive 1,48 miljonit ehk 17,8%.
Grupi ühinemiseelsete ettevõtete käive kahanes aasta võrdluses 0,38 miljonit eurot, Suurbritannia ettevõtete käive 0,26 miljonit eurot ning Trio Trading Ab Oy käive 0,84 miljonit eurot.
PRFoods selgitas, et müügikäibe vähenemine tuli kala ja kalafilee ning kuum- ja külmsuitsutatud tootegruppidest, mille käive vähenes vastavalt 1,36 miljonit eurot ja 0,35 miljonit eurot. Muude kalatoodete tootegrupi müük suurenes 0,22 miljonit eurot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Võrreldes eelmise aasta maikuuga suurenes kuum- ja külmsuitsutatud toodete osakaal kogukäibest 3,5% ning muude kalatoodete osakaal 5,4%. Kala ja kalafilee tooterühma osakaal vähenes samal perioodil 8,9 protsendipunkti.
Võrreldes 2018. aasta maikuuga suurenes jaekettide ja HoReCa kliendigrupi käive vastavalt 3,1% ja 5%. Hulgimüügi käibe osakaal kahanes 8,1%.
Kolme suurima sihtturu ehk Soome, Suurbritannia ja Eesti käive oli 2019. aasta mais kokku 6,29 miljonit eurot ja see moodustas 91,4% kogukäibest.
Muudest riikidest olid suurima käibega Läti (käive 2019 mai: 0,19 miljonit eurot), Belgia (0,08 miljonit eurot), Prantsusmaa (0,07 miljonit eurot) ja Kreeka (0,07 miljonit eurot).

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele