Google'i, Apple'i, Facebooki, Amazoni ja Microsofti logod.
Foto: AFP/Scanpix
Hiljutises konverentskõnes klientidega rääkis panga internetiaktsiate analüüsimeeskond, et näeb internetisektorit praegu endiselt aktraktiivsena, vahendas Marketwatch. Kuid analüütik Jason Bazinet hoiatas, et investeerimispangad ja institutsionaalsed investorid on praegu liiga optimistlikult hindamas reklaamidollarite kasvu.
Facebook teatas kolmapäeval peale turu sulgemist teise kvartali tulemused, mis ületasid tänu interneti reklaami taastumisele analüütikute ootusi, vahendab Yahoo Finance.
Leebemaks muutunud viirusepiirangud on inimeste veebiostlemist vähendanud ning koos sellega on pihta saanud ka USA veebihiiglase Amazoni müük, mis üle mitme aasta ootustele alla jäi. Lahjaks jäi ka ettevõtte tulevikuprognoos.
Enamik ettevõtteid väidab, et nad on usaldusväärsed. Aga kes seda kinnitab? Alates 2025. aastast ei pea selle eest muretsema ainult ettevõte ise – nüüd kinnitab seda ka Äripäev.