47 000 rahahuvilist koondav Kogumispäeviku Facebooki grupp kaasab liikmeid väljakutsete, teemakuude ja mõjuisikute kaudu. Peamine on luua kogukonnatunne, mis paneb liikmed kaasa mõtlema, omaenda harjumusi muutma ning rääkima kaasa kunagisel tabuteemal “raha”.

- Kati Voomets (vasakult), Grete Koho ja Mari-Liis Jääger võtavad rahatarkuse jagamise missiooni hingega.
- Foto: Erakogu
Kogumispäevik, mida veab Swedbanki Rahaasjade Teabekeskus, sai alguse panga sotsiaalmeediajuhi mõttest teha kampaania noortele vanuses 18–25. Loodigi Facebooki grupp, kaasa aitama paluti ka tuntud näitlejad Martti Hallik ja Kristel Aaslaid, kes jagasid oma säästunippe ja eesmärke, miks üldse rahaliselt targemaid otsuseid tegema peaks.
Kuid niipea, kui auhinnad ja sisuloojad enam päevakorras polnud, jäid grupiarutelud soiku. Lisaks sai tiim aru, et vastloodud gruppi ei tulnud mitte sihtgrupiks olnud noored, vaid pigem inimesed vanuses 25–34 ja isegi 35–44 aastat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis visatakse ära 51% katkistest töörõivastest, millest 30% jõuab prügilatesse, paljastab Norstati uuring. Lindström aga parandab ja digitaliseerib töörõivaid, vähendades jäätmete hulka ja suurendades tööstuste efektiivsust.