Euroala tarbijakindlus sai juunis väikese tagasilöögi, selgub Euroopa Komisjoni avaldatud värskest ettevõtlus- ja tarbijakindluse uuringust. Tarbijate hinnangud oma majanduslikule olukorrale muutusid pisut pessimistlikumaks, eriti puudutas see valmisolekut teha lähiajal suuremaid oste.

- Tarbijate valmidus suuri oste teha euroalal vähenes.
- Foto: ZUMA Press Wire/Scanpix
Euroala tarbijakindluse indikaator langes juunis 0,2 punkti võrra maikuu -15,3 tasemelt -15,1-le, mis viitab marginaalsele meeleolu halvenemisele. Euroopa Liidu keskmine näitaja langes samal ajal 0,3 punkti ja jõudis -14,8-ni. Kuigi üldise majanduse väljavaadete osas olid tarbijad mõnevõrra vähem pessimistlikud, vähendasid nad siiski oma soovi teha järgmise 12 kuu jooksul suuremaid oste. Samuti muutus hinnang oma majapidamise rahalisele olukorrale — nii tagasivaates kui tulevikku vaadates — mõnevõrra negatiivsemaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alanud nädala tippsündmuseks on kahtlemata kauaoodatud riigipühad, mis peatavad kodubörsil kauplemise suisa kaheks päevaks. Lisaks kutsub oma aktsionärid iga-aastasele kohtumisele kokku maailma suurim kiibitootja.
Eesti käekäiku väga otseselt puudutava Soome majanduslangus ei ole katastroofiline ning kui üle lahe suudetakse olulistes küsimustes kurssi hoida, siis võib järgmisel kümnendil rääkida taas eduloost, kirjutab SEB majandusanalüütiku Mihkel Nestori praktikant Marcos Mõrd.
“Me kõnnime mööda põhja”
"Me oleme saanud laksu igalt poolt: oleme saanud automaksuga peksa, siis tulumaksuga aktsionäridele dividendi makstes," rääkis TKM Grupi nõukogu esimees Jüri Käo saates "Kuum tool".
Euroopa Keskpank langetas peamist intressimäära kaheksandat korda 2 protsendi tasemele.
Jaemüügis loob füüsiline ruum sageli aluse kogu kliendikogemusele. See mõjutab seda, kuidas inimesed poes liiguvad, kui kaua nad seal viibivad ja kui palju nad ka kulutavad. Ettevõtete jaoks on sisekujundus rohkem kui lihtsalt esteetika – see aitab kaasa ärieesmärkide saavutamisele. IKEA sisekujundusekspert jagab praktilisi näpunäiteid, kuidas läbimõeldud ruumilahendused parandavad poe funktsionaalsust ja klientide ostukogemust. Üheks hiljutiseks näiteks on Tallinna butiigi „Signature Tailoring“ sisekujundus.