Ryanairi tulemused tekitavad minus küsimuse, kas võtta pisike kahjum ja lahkuda kukkuva lennuki pardalt või uskuda, et ettevõte suudab oma nina taas taeva poole keerata.

- Ryanairi lennuk.
- Foto: EPA
Kõrge kütuse hind, 20protsendiline palgatõus pilootidele, madalam lennupileti hind ning streigid vanas Euroopas on vaid osa põhjustest, mille abil lennuettevõtte tegevjuht Michael O’Leary põhjendas kasumi vähenemist viiendiku võrra. Investoreid need põhjendused aga ei veena ning firma turuväärtus kukub kivina - lennufirma aktsia maksab hetkel Londoni börsil 14,27 eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti lennufirma Nordica juhatuse esimees Jaan Tamme sõnul ei saa Tallinn kunagi Ryanairi strateegiliseks sihtpunktiks või baasiks, olles selleks liiga väike ning liiga kaugel nende põhiturgudest.
Ryanair suutis viimastel kvartalitel pilootide streikidest hoolimata kasumit kasvatada, aga nüüd on näha arvestatavat rahalist mõju.
Ettevõtte kasv, äristrateegia muutused ja töötajate kasvavad ootused esitavad kontorite sisustamisele aina uusi väljakutseid. Paraku ei suuda paljud ettevõtted nende muutustega sammu pidada. Sageli ei märgata, et kontor ei toeta enam seda, kuidas inimesed tegelikult töötavad. Sisekujundajad näevad seda iga päev – ruumid justkui toimivad, aga nende tegelik potentsiaal jääb kasutamata. Just selle lisaväärtuse leidmine ongi see, millega sisekujundajad ettevõtteid toetada saavad.