Äripäev • 3. juuni 2019 kell 13:00
Saated
Ainult tellijale

Kuidas sündis jook, mis lõi läbi 40 riigis?

Liviko jookide arhitekt Hanna Kaur räägib Liviko eesmärgist, kuidas jõuda brändini, mis lööb läbi ka välismaal. Kuidas alustati ja mismoodi toode arenes?  Foto: Marko Mumm

Saade "Lavajutud" on salvestatud konverentsil Password, kus räägivad Liviko jookide arhitekt ja Elisa Eesti juht.

Esimesena saab sõna Liviko jookide arhitekt Hanna Kaur. Eesti mõistes suurtootja, maailma mastaabis meistrikojalik butiik otsustas luua värvimuutva Crafter's Gini. Eesmärk oli jõuda brändini, mis lööb läbi ka välismaal. Kuidas alustati ja mismoodi toode arenes?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
    Hetkel kuum