• OMX Baltic−0,09%296,5
  • OMX Riga0,22%916,71
  • OMX Tallinn−0,08%2 036,65
  • OMX Vilnius0,00%1 208,54
  • S&P 5000,00%6 389,45
  • DOW 300,00%44 175,61
  • Nasdaq 0,98%21 450,02
  • FTSE 1000,28%9 121,53
  • Nikkei 2251,85%41 820,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • OMX Baltic−0,09%296,5
  • OMX Riga0,22%916,71
  • OMX Tallinn−0,08%2 036,65
  • OMX Vilnius0,00%1 208,54
  • S&P 5000,00%6 389,45
  • DOW 300,00%44 175,61
  • Nasdaq 0,98%21 450,02
  • FTSE 1000,28%9 121,53
  • Nikkei 2251,85%41 820,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • 11.08.25, 14:00

Nipid teenindajale, kuidas keerulises olukorras eri tüüpi klientidega hakkama saada

Kuidas tulla toime keerulistes olukordades teeninduses – olgu tegu pahase kliendi, ootamatu kriisi või lihtsalt pingelise suhtlusmomendiga –, see selgub värskest “Teeninduse teejuhi” saatest.
Tele2 Eesti müügikvaliteedijuht Veiko Reimand ja juhtimiskonsultant Mati Sööt ettevõttest Change Partners.
  • Tele2 Eesti müügikvaliteedijuht Veiko Reimand ja juhtimiskonsultant Mati Sööt ettevõttest Change Partners.
  • Foto: Äripäev
Kuidas eristada organisatsioonitasandil määratletud kriise ja teenindaja isiklikke stressiolukordi ning miks ettevalmistus, kogemus ja enesekindlus on edu võti, avavad Tele2 Eesti müügikvaliteedijuht Veiko Reimand ja ettevõtte Change Partners juhtimiskonsultant Mati Sööt.
Külalised käsitlevad, kuidas kliendi ootustele mittevastavus võib kiiresti eskaleeruda ja miks probleemide professionaalne lahendamine on müügi ja kliendisuhte hoidmise lahutamatu osa. Räägime ka esimestest märkidest, mis viitavad pinge kerimisele, ning anname praktilisi nõuandeid, kuidas neid juba eos maandada.
Olulise tööriistana tutvustavad Reimand ja Sööt DISC-käitumismudelit, mis aitab mõista eri klienditüüpe ja kohandada suhtlust vastavalt nende vajadustele. Nad kirjeldavad näidetega, kuidas suhelda otsekoheste ja tulemustele orienteeritud D‑tüüpidega, sõbralikke suhteid hindavate I‑tüüpidega, rahu armastavate ja stabiilsust väärtustavate S‑tüüpidega ning põhjalike ja faktitäpsust nõudvate C‑tüüpidega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saatekülalised selgitavad, et parim teenindaja on see, kes tunneb iseennast, märkab varajasi pingeilminguid, oskab kohandada oma suhtlust ja tegutseb ennetavalt, tagades kliendile turvatunde ja lahenduse.
Saadet juhib Kaubandus.ee juht Maarit Eerme.
Nipid teenindajale, kuidas keerulises olukorras eri klienditüüpidega hakkama saada
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 5 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele