Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Leedu ettevõtte tütarfirma Eestis sai õiguse esindada rahvusvahelisi jookide ja suupistete suurtootjaid

    Ettevõtte Mineraliniai vandenys tütarettevõtte MV Eesti peadirektor Saulius DikčiusFoto: MV Eesti

    MV Eesti avab Eesti turu võimalused karastusjookide tootjale Franklin & Sons ning suupisteid ja maiustusi tootvale kontsernile Chipita, laiendades oma esindatavate kaubamärkide portfelli ja täiendades seda uute tootekategooriatega. Ettevõtte Mineraliniai vandenys tütarettevõtte MV Eesti peadirektor Saulius Dikčius usub, et partnerlus maailmas tuntud tootjatega tugevdab ettevõtte positsioone Eesti turul.

    „Andes meile ettevõtete Franklin & Sons ja Chipita toodete levitamise õiguse, jagavad partnerid meiega oma ärikogemusi ja teadmisi. Meid ühendab usk Eesti ja teiste Balti riikide turgude võimalustesse ja kaugeleulatuvad eesmärgid. See partnerlus vastab täielikult MV Eesti arengustrateegiale, suurendab meie konkurentsivõimet ja pakub rohkem võimalusi tarbijate tundmaõppimiseks,“ sõnas MV Eesti peadirektor Saulius Dikčius.
    Maailmas tuntud tootemarkide esindamise õiguse sai MV Eesti meeskond püstitatud nõuete täitmise järel, sest üleilmsete tootemarkide ettevõtted usaldavad oma toodete levitamise vaid tugevatele, kogenud ja paindlikele partneritele. Chipita kaubamärkide ametlik esindaja ja toodete levitaja on MV Eesti alates maikuust, ettevõtte Franklin & Sons limonaadide esindamise õigus saadi aprillis.
    Eesmärki aitasid MV Eestil saavutada ettevõtte Mineraliniai vandenys jõupingutused ja kõiki Balti riike hõlmav sihikindel strateegia. Dikčiuse sõnul aitas ettevõtetega Franklin & Sons ja Chipita kiiremini ühist keelt leida, eesmärke püstitada ja stardiks valmistuda ettevõtte Mineraliniai vandenys kogemus rahvusvaheliste projektide alal.
    Nüüdsest on Eesti üks 67 riigist, kus võib osta Chipita toodangut. Balti riikide ettevõtete juhi Konstantinos Litose sõnul ilmusid ettevõtte tooted regioonis letile kümne aasta eest. Chipita tuntuim kaubamärk on täidisega sarvesaiakesed 7days.
    Chipita investeerib pidevalt oma toodete toetamisse Balti riikides. „Hiljuti sai Chipita Euroliiga nimisponsoriks,“ märkis Litos, kinnitades Kreekas paikneva ettevõtte veendumust, et tee tarbijani võib kulgeda ka korvpalli kaudu. Litose väitel on 7days Chipita populaarseim kaubamärk, seetõttu pöörab ettevõte sellele suurimat tähelepanu.
    Chipita esindaja sõnul söövad tarbijad Balti riikides tunduvalt vähem Chipita tooteid kui naaberriikides. „Partnerlus ettevõttega Mineraliniai vandenys aitab meil saavutada oma ärisihte kõikides Balti riikides ning tooted muutuvad Eestis, Lätis ja Leedus kättesaadavamaks ja nähtavamaks,“ on Litos veendunud. Chipita turustab oma tooteid 67 riigis ning laiendab aktiivselt tootmisbaasi ja levitamisvõrku kogu maailmas.
    Teine Mineraliniai vandenyse partneriks saanud ettevõte Franklin & Sons on kogu maailmas tuntud kvaliteetsete karastusjookide tootja. Ettevõte asutati Ühendkuningriigis rohkem kui 130 aasta eest. Selle tooted on eriti levinud kõikide Euroopa riikide hotellides, baarides ja restoranides. Käsitsi valmistatud limonaadid ja toonikud paistavad silma naturaalsete maitseomadustega ning neid kasutatakse seetõttu sageli kokteilide valmistamisel.
    „Lepingud ettevõtetega Franklin & Sons ja Chipita näitavad, et Mineraliniai vandenyse nägemus ärist kattub üleilmse hiiglase omaga. Nendest põhimõtetest juhindub ka MV Eesti väike meeskond, kes suudab täita suurte partnerite nõuded ja võita usalduse,“ sõnas MV Eesti peadirektor Saulius Dikčius.
    Ettevõte Mineraliniai vandenys kuulub MV Groupile, mis on üks suurimaid ärikontserne Balti riikides ja ettevõtetega neljas sektoris: tootmine, logistika, hulgi- ja jaekaubandus.
  • Hetkel kuum
Toomas Kiho: mõelgem ka sellele, kas Nõmmest või Lasnamäest võiks saada eraldi omavalitsus
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tehnoloogiasektori vedamisel tõusid kõik USA aktsiaindeksid märgatavalt
Wall Street lõpetas neljapäeva rohelises: kui S&P 500 kerkis +0,91% ja Dow 30 tõusis +0,85%, siis tehnoloogiaindeks Nasdaq edenes koguni +1,51%, seejuures vedasid tõusu tehnoloogiaettevõtete lubadused tehisintellektile veelgi suuremaid panuseid teha.
Wall Street lõpetas neljapäeva rohelises: kui S&P 500 kerkis +0,91% ja Dow 30 tõusis +0,85%, siis tehnoloogiaindeks Nasdaq edenes koguni +1,51%, seejuures vedasid tõusu tehnoloogiaettevõtete lubadused tehisintellektile veelgi suuremaid panuseid teha.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Hiiumaa plastitootja vajus miinusesse
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.