• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kunst, seks, armastus -- kõik on saanud äriks

    * Äri tungib nii kunsti, seksi kui ka armastuse viimasessegi soppi. Neile kunstnikele, kes väidavad, et nad teevad oma tööd kunstiarmastusest, vastan ma: olge realistid.
    * Andy Warhol, keda ma hindan üle kõige, on öelnud: Isegi Michelangelo sai Sixtuse kabeli loomise eest tasu.
    * Ma avastan, et minust on üha rohkem saanud ärimees. Olles nii palju aastaid moodi loonud, meeldib mulle ärisse astuda ehk viia Versace'i firma börsile. Mulle meeldiks, kui inimesed oleksid minu aktsiate järele sama hullud kui minu loodud rõivaste järele.
    * Kunst muutub üha enam ülemaailmseks: see ei ole enam prantslaste või itaallaste monopol. Ka minust on saanud maailmakodanik: Kaks kuud aastas veedan ma Itaalia Alpides Comos, ühe kuu Milanos, kaks kuud USAs Miamis. Ma ei mõtle enam rahvuslikes kategooriates. Calvin Klein on ameeriklane, kuid tema tööd valmivad Itaalias. Näiteks Prantsuse moemajades töötavad praegu põhiliselt inglise moeloojad.
    * Moetööstus elab praegu läbi kriisi ning me näeme paljude moekunstnike kadumist. Meie oleme ellu jäänud, sest oleme nooremad ja elurõõmsad. Armani on ellu jäänud, ehkki ta on valinud erineva tee. Minu jaoks on aga kõige tähtsam käärida käised üles ja töötada. Mõni aasta võib olla väga edukas, kuid järgmine aasta võib olla täielik katastroof. Ei või iial teada.
    * Minu neli muusat, keda ma kutsun oma pokkeridaamideks ja kellega ma pidevalt kohtun, on Madonna, Courtney Love, printsess Diana ja Caroline Bessette Kennedy. Nad annavad mulle inspiratsiooni, sest nad on nii erinevad: Madonna vajab midagi pilkupüüdvat, Diana klassikalist ning Ca- roline Bessette midagi ?ikki. BW
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Snaige küsib kahjumi katteks aktsionäridelt miljon eurot
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Analüüs: liigume elatustaseme poolest tagasi 2019. aastasse
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Eesti kalamarjabuumi taga seisab Indrek Kasela
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.