• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinna Piimatööstuse ASi 11 kuu investeeringute maht ulatus 35 miljoni kroonini, teatas Tallinna piimatööstuse juhatuse liige Aare Annus.
    Selle aasta suurimad investeeringuprojektid olid toorpiima vastuvõtu, esmase piimatöötlemise ja pesukompleksi käikuandmine, tehnovõrkude rekonstrueerimine ning toorpiima hoidla ehitus.
    Kogu aasta investeeringute mahuks ennustab Tallinna Piimatööstuse AS 40 miljonit krooni. ETA
    USA toiduainetetööstuse grupp H. J. Heinz Co kavatseb investeerida enam kui 20 miljonit dollarit ket?upi- ja kastmetehase ehitamiseks Moskvasse aastaks 2000, teatas firma esindaja esmaspäeval. Reuters-ETA
    Leedut ja Poolat ühendava elektriülekandeliini ehitaja leidmiseks korraldatud rahvusvahelisele konkursile saabus pakkumisi neljalt välisfirmalt, teatas Leedu majandusministeerium.
    1. detsembriks esitasid oma pakkumise ?veitsi firma Lestrom ning USA firmad Enron, California Energy ja Stanton Group.
    Konkursi vastu tundsid algselt huvi ka Suurbritannia British Energy, Saksamaa Preussen Elektra ja Rootsi Vattenfall, kuid pakkumist need firmad tähtajaks ei esitanud.
    Konkursi tingimuste kohaselt peab võitjaks tunnistatud firma elektriliini ehitama oma raha eest.
    Spetsialistide hinnangul võtab elektriülekandesüsteemi ehitamine aega kaks aastat ja see läheb maksma umbes 400 miljonit dollarit. Investeeringu tasuvusaeg oleks 7--8 aastat. ELTA-ETA
    Tööstususte müüja M.S. Group omandas 100 protsenti ASi Ferromar aktsiatest ning ühtlasi kolme kaubamärgi esindusõigused Balti riikides.
    M.S. Groupile kuulub nüüdsest tõkkepuid, väravaajameid, kaugjuhtimis- ja parkimisseadmeid tootva Itaalia firma FAAC esindusõigus Baltimaades, samuti kaubamärkide Italdis Industria ja Porte Automatiche esindusõigus, teatas ettevõtte tegevdirektor Mati Tiit.
    M.S. Group plaanib neid tooteid hakata turustama ka naaberturgudel.
    AS Ferromar tegeles samade kaubamärkide esindamisega. BNS
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Snaige küsib kahjumi katteks aktsionäridelt miljon eurot
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Analüüs: liigume elatustaseme poolest tagasi 2019. aastasse
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Eesti kalamarjabuumi taga seisab Indrek Kasela
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.