• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 13.11.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muutused Silja Line'is

Silja Line'i emafirma Neptun Maritime'i organisatsioon liidetakse Silja Line'i omaga. Senise süsteemi asemel, kus igal liinil on oma juhtimisstruktuur, saab Silja Line ühise müügi-, kaupluste ja restoranide juhtimise struktuuri.
Omandisuhetes muutusi ei toimu -- Neptun Maritime jääb endiselt börsiettevõtteks ja Silja Line'i omanikuks.
Silja Line'i organisatsioon koondatakse Soome, välja arvatud Eesti, Rootsi ja Soome müügiüksused. Botnia lahel jätkab Silja Line tegevust ainult juhul, kui see ka pärast tax free-kaubanduse kaotamist järgmisel aastal end ära tasub.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Silja Line'i Rootsi organisatsioon muudetakse turundusfirmaks. Silja Symphony, Silja Festival ja SeaWind jäävad seilama Rootsi lipu all Rootsi personaliga.
Praegu töötab firmas 3100 inimest, neist 700 maal ja 2400 laevadel. Seoses konsolideerumisega koondab Silja Line 200 töötajat. Läbirääkimised ametiühinguga algavad kahe nädala jooksul.
Soome meremeeste ametiühing kritiseerib ägedalt Silja Line'i uut säästupoliitikat. Ametiühingu hinnangul on Silja Line parandanud organisatsiooni efektiivsust teenindustaseme arvel.
Töötajate sõnul on koormus nii suur, et nõusid ei jõua pesta, laudu koristada, kaupu ei jätku. Näiteks a la carte'is tuleb oodata toitu tund aega, sest ettekandjaid ei ole. Töötajad usuvad, et Silja Line lööb taseme alla ka teistel Läänemere laevaliinidel.BNS

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele