• OMX Baltic−0,53%290,56
  • OMX Riga−0,75%883,27
  • OMX Tallinn−0,5%1 846,91
  • OMX Vilnius−0,29%1 131,85
  • S&P 500−1,07%5 614,66
  • DOW 30−0,62%41 581,31
  • Nasdaq −1,71%17 504,12
  • FTSE 1000,29%8 705,23
  • Nikkei 2250,03%37 856,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,4
  • OMX Baltic−0,53%290,56
  • OMX Riga−0,75%883,27
  • OMX Tallinn−0,5%1 846,91
  • OMX Vilnius−0,29%1 131,85
  • S&P 500−1,07%5 614,66
  • DOW 30−0,62%41 581,31
  • Nasdaq −1,71%17 504,12
  • FTSE 1000,29%8 705,23
  • Nikkei 2250,03%37 856,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,4
  • 13.11.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muutused Silja Line'is

Silja Line'i emafirma Neptun Maritime'i organisatsioon liidetakse Silja Line'i omaga. Senise süsteemi asemel, kus igal liinil on oma juhtimisstruktuur, saab Silja Line ühise müügi-, kaupluste ja restoranide juhtimise struktuuri.
Omandisuhetes muutusi ei toimu -- Neptun Maritime jääb endiselt börsiettevõtteks ja Silja Line'i omanikuks.
Silja Line'i organisatsioon koondatakse Soome, välja arvatud Eesti, Rootsi ja Soome müügiüksused. Botnia lahel jätkab Silja Line tegevust ainult juhul, kui see ka pärast tax free-kaubanduse kaotamist järgmisel aastal end ära tasub.
Silja Line'i Rootsi organisatsioon muudetakse turundusfirmaks. Silja Symphony, Silja Festival ja SeaWind jäävad seilama Rootsi lipu all Rootsi personaliga.
Praegu töötab firmas 3100 inimest, neist 700 maal ja 2400 laevadel. Seoses konsolideerumisega koondab Silja Line 200 töötajat. Läbirääkimised ametiühinguga algavad kahe nädala jooksul.
Soome meremeeste ametiühing kritiseerib ägedalt Silja Line'i uut säästupoliitikat. Ametiühingu hinnangul on Silja Line parandanud organisatsiooni efektiivsust teenindustaseme arvel.
Töötajate sõnul on koormus nii suur, et nõusid ei jõua pesta, laudu koristada, kaupu ei jätku. Näiteks a la carte'is tuleb oodata toitu tund aega, sest ettekandjaid ei ole. Töötajad usuvad, et Silja Line lööb taseme alla ka teistel Läänemere laevaliinidel.BNS

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele