• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Internet toob kuni poole klientidest

    Oma äri esitamine Internetis on odav ja tulus. Lõuna-Eesti turismitalu saab näiteks üle 50% külastajatest tänu Interneti-leheküljele.
    Enamus firmasid alustab oma Internetilehte erialaliidu Internetiväravas kontaktandmeid eksponeerides. Kuid enamasti tahetakse õige pea midagi enamat. Äripäev küsitles neid firmasid, kes Internetis on oma kodulehe teinud.
    Kiidi turismitalu peremees Aigar Piho on vaatamata turismihooaja lõpule endiselt klientide arvuga rahul. «Maja on nädalalõppudel täis,» nendib ta ja uurib arvutispetsilt, palju külastajaid käib kodulehel. Internetikülastajaid on hetkel kümmekond päevas, septembris nende arv langes. «Üle 50% klientidest on meist Internetilehekülje kaudu kuulnud,» räägib Piho. Majutuse broneerimine pole kodulehel automatiseeritud. «Teinekord ei sobigi automaatselt broneerida, leiame ise klienile parema variandi,» põhjendab Piho.
    Reise korraldava perefirma Albion Reisid juhataja Argo Schneider teab täpselt, kui palju Internet neile kliente on toonud. «Küsime alati, kust on infot saadud ja üle 50% on saanud seda Internetist.» Veebruarist on otse veebilehelt reisi broneerinud 150 reisijat. «Meile pole ta midagi maksma läinud,» ütleb Scneider kodulehe maksumuse kohta, «teeme ise ka teistele kodulehekülgi.» Albion Reisid leitakse Internetist otsinguga alati esimesena, sest A-tähega algav nimi on alati alguses. Päevas külastab Albion Reiside lehte 47 külalist.
    Volvo ja Renault autosid müüva Info-Auto turundusjuht Tiit Lillipuu arvates on WWW leheküljest kasu igal juhul: «Uue mudeli turule tulles on Internet oluline koht toote tutvustamiseks.» Lillipuu ei tea täpselt, kui palju kliente infot autode kohta Internetist on saanud, kuid teab, et igal kümnendal salongi astujal on Internetilehekülje väljatrükk näpu vahel. Päevas on Info-Auto leheküljel 270-300 külastust.
    Ober House´i juhatuse aseesimees Peter Morris peab Eestis Internetiklientide hulgaks 2-3%. «See pole vähe, kui arvestada seda, et oleme arendamis- ja testimisfaasis ning pole lehekülge kusagil reklaaminud,» põhjendab Morris. Eesti-, läti-, leedu-, inglise, vene- ja soomekeelne koduleht on praegusel kujul olnud üleval kolm kuud. Tutvuda saab turuülevaadetega Eesti, Läti, Leedu ja Poola turust ja pakkumistega. Mitmekeelsel leheküljel on külastajate arv veidi üle 2200 päevas.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tanel Kandle: auk preservatiivi, sott näkku
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Enefit Greeni aktsionärid kinnitasid dividendi
Täna toimus Enefit Greeni aktsionäride koosolek, kus kinnitati 0,151 eurone dividend, selgub börsiteatest.
Täna toimus Enefit Greeni aktsionäride koosolek, kus kinnitati 0,151 eurone dividend, selgub börsiteatest.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Raadiohommikus IT-minister, aasta reklaamiagentuur ja revolutsioon tervishoius
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
Eesti saab leevendada inflatsiooni mõju, hinnatõusu ennast pidurdada on raske
Kuivõrd inimeste ostujõust viiendiku, vaesematel isegi kolmandiku viinud hinnatõus on põhjustatud peamiselt Eestist väljaspool tekkinud põhjustest, napib ka võimalusi, kuidas seda siin kohapeal pidurdada.
Kuivõrd inimeste ostujõust viiendiku, vaesematel isegi kolmandiku viinud hinnatõus on põhjustatud peamiselt Eestist väljaspool tekkinud põhjustest, napib ka võimalusi, kuidas seda siin kohapeal pidurdada.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.