• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,01%39 783,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,34
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,01%39 783,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,34
  • 20.12.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telefonside sunnib reklaamima

Uninet on Äripäevas aasta jooksul avaldanud reklaami kõige enam rahalises arvestuses. Avaldatud lehekülgede arvult jääb Uninet napilt alla kinnisvarafirmale Arco Vara. Unineti juhatuse esimees Markus Nisula kinnitab, et suured reklaamikulutused on põhjustatud uuel aastal avanevast sideturust ja tõenäoliselt pole ka järgmisel aastal võimalik reklaamimist vähendada. Reklaamieelarve suuruse jättis Nisula siiski ärisaladuseks.
Uninet on avaldanud peamiselt imagoreklaami. Otsest uuringut reklaami mõjukuse kohta Uninet teinud ei ole, kuid Nisula sõnul on nad enda arvates sihtrühma, keda nad reklaamidega otsisid, kätte saanud. ?Usume, et Äripäev on äriklientide saamiseks praegu parim kanal Eestis,? ütleb Nisula.
Reklaamiagentuuridest vahendas tänavu Äripäeva enim reklaami Baltic FCB (endine Danko Reklaamigrupp), täites Äripäevas 114,3 lehekülge. Sellise avaldatud reklaami hulgaga kuulub Äripäev Baltic FCB suuremate reklaamikanalite hulka, kuid jääb siiski alla Eesti Ekspressile ja Ajakirjade Kirjastusele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Baltic FCB juhatuse esimehe Heiki Koitla sõnul on reklaamikanalite valik sõltunud klientide struktuurist. Eesti Ekspress ja Ajakirjade Kirjastus on agentuurile Äripäevast suuremateks reklaamikanaliteks kujunenud, kuna Baltic FCB suurimad kliendid on peamiselt tarbijareklaami avaldavad Sirowa Eesti ja Prisma kaubanduskeskus. Äripäevas reklaami avaldavatest firmadest on Baltic FCB suuremad kliendid arvutifirmad Compaq ja Baltic Computer Service.
Järgmisel aastal jääb Koitla kinnitusel nende reklaami kanalite struktuur samaks. Mõnevõrra võib tõusta vaid välireklaami osakaal.
Sügisese Baltic Media Factsi otsustajate meediauuringu järgi kavatsevad tänavu Äripäevas reklaami avaldanud firmadest 62,7% oma reklaamimahud Äripäevas säilitada endisel tasemel ja 17,1% kavatsevad reklaamimahtusid tõsta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele