• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 19.04.02, 16:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Merrill Lynch lubab suuremat avalikustamist

Merrill Lynch avab võrgulehe, kust on muuhulgas näha kas pank on viimase 12 kuu jooksul omanud firmade aktsiaid, kelle käekäiku analüüsitakse.
Samuti on selt näha firmadelt saadud konsultatsioonitasud, kirjutab Financial Times.
Võrguleht avatakse 24. aprilliks ning see sünnib vastavalt kokkuleppele New Yorgi peaprokuröriga, kes on viimased 10 kuud uurinud Wall Streeti investeerimispankade tegevust, süüdistades neid eesotsas Merrill Lynchiga investorite eksitamises. Prokuröri käsutuses on Merrill Lynchi analüütikute e-kirjad, kus avalikult üles kiidetud firmasid omavahel ?lausrämpsuks? nimetatakse.
Pank ei tunnistanud end süüdi, kuna see võiks vallandada kohtuhagide laviini investoritelt, kes internetimulli lõhkedes palju raha kaotasid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Prokurör on mõista andnud, et Merrill Lynchiga sõlmitud kokkulepe võiks saada eeskujuks ka teistele investeerimispankadele.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele