• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eestlased on raamaturahvas

    Eestlased on raamatulugeja rahvas. 2002. aastal leidis Äripäeva Raamatuklubi abil omaniku üle 15 000 raamatu, neist enamik olid Äripäeva kirjastatud ja ligikaudu 3000 teiste kirjastuste töö ja vaeva vili. Oleme lugejateni toonud 76 nimetust raamatuid.
    Äripäeva Raamatuklubi on Eesti raamatumaastikul ainulaadne ? pakub ainult otsustajale mõeldud kirjandust. Eesmärk on pakkuda klubi liikmetele ülevaadet kogu Eestis ilmuvast majandusalase kirjanduse paremikust, soodsat klubiraamatut ja mõned korrad aastas korraldada klubi liikmetele ka teemakohaseid üritusi. Lõppeva aasta meeldejäävaim üritus oli kindlasti detsembri alguses toimunud seminar ?Kuidas reegleid rikkuda?. Raamatute saatmiskulud ja postimaksu on raamatuklubi ka enda kanda võtnud.
    Majanduslikult oleme samuti jalgel, plaanime esimese tegutsemisaasta lõpetada vähemalt poolemiljonilise kasumiga. Praegu on Äripäeva Raamatuklubil üle 2000 liikme. Kõige enam on tekitanud probleeme Euroopas ja Skandinaavias väga levinud ei-ütlemisega raamatuklubisüsteem, mis võimaldab klubi liikmetele suuri soodustusi (klubiraamatu hinnasoodustus, saatekulude puudumine). Tänaseks on süsteem sisse töötatud ja arusaamatused kadunud.
    Järgmisel aastal on Äripäeva Kirjastusel soov anda välja ligi 20 raamatut, neist 3?4 juhtimisraamatut , neli leksikoni, neli teatmikku, 1?2 nimetust maksunduse jm finantside alast kirjandust, mõni põnev edulugu ja paar muud majandusorientatsiooniga raamatut.
    Äripäeva Raamatuklubi soovib Teile lugemisrohkeid jõule!
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
USA aktsia futuurid ennustavad tõusu jätkumist
Tänast päeva on USA suuremad aktsiaindeksite futuurid alustanud tõusuga ning USA suuremate aktsiaindeksite rekordid on kasvule viinud ka Aasia suuremad börsiindeksid
Tänast päeva on USA suuremad aktsiaindeksite futuurid alustanud tõusuga ning USA suuremate aktsiaindeksite rekordid on kasvule viinud ka Aasia suuremad börsiindeksid
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.