Bravocomil moodustavad müüdud liitumiste koguarvust ligi kümnendiku ärikliendiliitumised. Eraklientidele müüdud Rahvamobiil Zorro teenustest moodustavad üle poole kõnekaardiliitumised.
?Arvestades kolme aasta peale tehtud 50 000 liitumise prognoosi, oleme graafikus,? lausus Bravocomi juhatuse esimees Peep Põldsamm.
Diili ärijuhi Riho Jürvetsoni sõnul loodeti esialgu, et aasta lõpuks liitub kuni 2500 klienti. ?See näitab, et üle Eesti on inimesi, kes kasutavad mobiili eelkõige rääkimiseks ja soovivad mobiilikõnede pealt säästa. Liitujaid on olnud erinevas vanuses üle Eesti,? ütles ta.
Bravocom on Eesti ainus 100protsendiliselt kohalikul kapitalil põhinev mobiilioperaator. Ettevõte pakub eraklientidele lepingulist ja kõnekaarditeenust Rahvamobiil Zorro ning äriklientidele Bravocomi kaubamärgi all.
Diil pakub mobiilsideteenuseid EMT võrgu baasil ning on suunatud neile, kes soovivad kasutada mobiiltelefoni eelkõige rääkimiseks ja SMSide saatmiseks.
Autor: ÄP
Seotud lood
Reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik ja loovjuht Taavi Lehari võtavad Äripäeva raadio värskes saates luubi alla järgmise aasta turundusstrateegia ja eelarve koostamise ning annavad soovitusi, kuidas kitsamal ajal targalt toimetada.