Villy Paimets • 12. oktoober 2005 kell 22:00

Teise panga automaadist saldo vaatamine maksu all

Hansapanga kommunikatsioonijuht Ando Noormets ütles, et ristkasutusega kaasnenud kulu kandis seni kliendi eest pank. ?Meil on täna 417 sularahaautomaati ning mobiiltelefonil töötav tasuta teenus, millelt kontosaldot pärida,? ütles Noormets. ?Oleks patt neid kanaleid mitte kasutada.?

Võõraste automaatide kasutamine on Noormetsa sõnul levinud aga kohtades, kus automaatide paiknemise tihedus on keskmisest kõrgem, nt suurlinnade tsentrumid. Seega pole tema sõnul tegemist automaatide puudumise küsimusega.

?On ka tõsi, et suuremad katteta kulutused seostuvad pankadel infopäringute ning sularahaga seotud tehingutega. Kui käituksime oma kulude osas ükskõikselt, saaksite meid süüdistada klientide rahaga hoolimatus ümberkäimises.

Sampo Pank küsib teiste pankade automaatide vahendusel tehtud infopäringu eest 3 krooni, Krediidipank aga 2 krooni. Samas on see teenus tasuta Sampo Panga personaalpanganduse ja 7- kuni 25aastastele klientidele ning Krediidipanga Boonus-klubi liikmetele ja 7- kuni 17-aastastele klientidele.

SEB Eesti Ühispank ja No­r­dea Pank ei võta oma klientidelt saldo vaatamise aga üldse raha ning ei plaani seda ka lähiajal tegema hakata.

Pankade Kaardikeskuse juhataja Raivo Tinn ristkasutuse hindu konfidentsiaalsusele viidates avaldada ei soovinud.

Hetkel kuum