• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,15
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,15
  • 15.03.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müügitabelite tipp Toyota Corolla

Corolla on saadaval 3- ja 5ukselise luukpärana, universaalkerega ja mahtuniversaali Corolla Versona. Viimane oli Corolla mudelivalikus täiesti uus auto, millel tavalise Corollaga on vähemalt väliselt üsna vähe pistmist.
Samuti ei ole sellel Corollal midagi ühist eelmise põlvkonna Corollaga. Auto on ehitatud täiesti uue põhja peale, mille telgede vahe on 135 mm pikem. See on tekitanud rohkem ruumi sõitjatele ning tagaistmele mahub istuma ka üsna pikkade jalgadega kodanik.
Samas on Corolla juhikoht säärase kehaehitusega inimestele endiselt pisut ebamugav, sest kui iste jalgade järgi paika panna, jääb rool ebamugavalt kaugele. Seda tavalist Jaapani autode eripära pole suudetud lõplikult kõrvaldada hoolimata sellest, et auto on kogu täiega Euroopas konstrueeritud.
Lisaks on luukpäravariandid ehitatud Inglismaal, Verso ja universaalkerega variant tulevad Jaapanist. Sedaankerega Corollat toodetakse Türgi tehases. Mootoreid on Corolla mudelivalikus ühtekokku 5, Verso kapotialuse puhul saab valida 4 jõuallika vahel.
Mis puudutab autode varustatust, siis on valikust kadunud senine lihtsaim variant Linea Vega, mille puhul pidi peegleid näpuga paika sättima jms. Nüüd algab varustatus Linea Terrast, kus hädavajalik põhimudelil juba olemas. Eelmise Corollaga võrreldes on baashind pisut kõrgem, kuid mitte eriti: sama varustuse ja mootoriga variantide puhul on uus küll kallim, ent mudeli arengut silmas pidades pole see sugugi ebatavaline.
Praeguseks juba kaks aastat Eesti müügiedetabelite tipus olnud Toyota edu alustalaks ongi seesama auto. Läbi aastate ja kuude pole numbrid kordagi näidanud, et ostjad Corollat vähem nõuaks. Ka on praegused omanikud väga rahul Toyota siinse teenindusega ega soovi mingil juhul marki vahetada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 10:49
“Kujuta ette, kui saaksid teada, et sadu inimesi on käinud salaja su elutoas?”
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele