Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Saab tegi onu Samile maasturi

    Saab astus tegelikult loogilise sammu konkureerimaks Audi, BMW, Mercedese, Volkswageni ja Volvoga - lisas oma mudelivalikule maasturi. Igati loogiline käik.
    Välimus on uuel maasturil vägagi õnnestunud - ehtsaabilik.
    Massiivne olek ja margile omase kauni joonega esipaneel jätavad kena mulje.
    Suur kliirens võimendab maasturile iseloomulikku ilmet ja autosse astumine on mõnusalt kõrge. Ka sõites tajub auto meeldivalt kõrget olekut.
    Selle auto sõiduomadustest ja mootorist rääkides peab endas vagusi hoidma väikest poissi, kes tahaks lehekülgede kaupa pajatada proovisõidumasinal olnud 5,3-liitrisest V8-mootorist, selle tõmbest ja sõjahüüdest, mille see gaasipedaali põrandasse surumisel vallandab. Need on märkimisväärsed näitajad ehk hea hulk hobujõude ja veoautokoormaga väändemomenti. Kõik see tagab muidu raskele maasturile korraliku kiirenduse ja suhteliselt januse oleku.
    Kurvides käitub Saab üsna sõiduauto moodi ja päris ameerikalikult ennast ühe külje peale maha ei viska. Samuti pole ameerikalikku õõtsumist, mis mingil hetkel merehaigust tekitada võiks.
    Mainimata ei saa küll jätta seda, et Eestile iseloomulikul teel hakkas auto suure kiiruse juures imelikult üles-alla raputama, nii et muutus võimatuks näha, kui palju spidomeeter näitab. Aga et selline kiirus pole meie teedel nii ehk naa lubatud, ei saa seda suureks miinuseks lugeda.
    Natuke häiris automaatkäigukasti uimasus. Gaasipedaali põrandasse surumisel tuli "kerge kohvipaus" ja alles siis edastas V8-mootor oma hobujõud kõrvu paitava lärmi saatel ratastele. Sellega küll harjub ja tegelikult on käigukasti selline käitumine ka mõistetav, sest vaadake, millise hobusetalliga ta toime peab tulema!
    Saab 9-7 X on ehtne linnamaastur, sest sellel puudub näiteks karmima maastikusõidu jaoks vajalik aeglusti. Küll saab temaga vajadusel hea kliirensi ja intelligentse nelikveo tõttu natuke liivas või kergematel mägedel hullata. Ka mootorit on autol piisavalt, et sikutada auto üles igast mäest, mis teel ette juhtub.
    Interjööriga on aga hoopis teine lugu kui välimusega. On selgelt näha, kelle oma on Saab ja millel see maastur põhineb.
    Saabi omanikuks on GM ja 9-7 X põhineb Chevrolet Trailblazeril. Sisu on ehtameerikalik - natuke nahka, natuke puitimitatsiooni ja natuke odavat plastikut. Iseenesest teeb selles koosluses istumine natuke kurvaks, sest see peaks ju Saab olema. Aga kus on Saabile iseloomulikud vidinad, nagu näiteks lennukis kasutatav kohtvalgusti ja topeltaknasirmid? Miski selles autos ei viita Saabi lennukitootja ajaloole. Tõsi, süütelukk on kahe istme vahel, nagu õigele Saabile kohane.
  • Hetkel kuum
Toomas Kiho: mõelgem ka sellele, kas Nõmmest või Lasnamäest võiks saada eraldi omavalitsus
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Apranga käive kasvas aprillis 27 miljoni euroni
Leedu rõivaste jaeketi Apranga Grupi jaemüügi käive ulatus tänavu aprillis 27 miljoni euroni ja kasvas 2023. aasta aprilliga võrreldes 5 protsenti, teatas ettevõte börsile.
Leedu rõivaste jaeketi Apranga Grupi jaemüügi käive ulatus tänavu aprillis 27 miljoni euroni ja kasvas 2023. aasta aprilliga võrreldes 5 protsenti, teatas ettevõte börsile.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Hiiumaa plastitootja vajus miinusesse
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.