Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eestis tehtud reklaam Cannes'i reklaamifestivalil paremate seas

    Esmakordselt ajaloos jõudis Eestis loodud reklaam maailma kaalukaimal reklaamifestivalil kaheksa parema hulka.
    Reklaamiagentuuris Kontuur Leo Burnett Statoilile loodud teleklipp "Linnud" pääses juunis Prantsusmaal Cannes'is toimunud reklaamifestivalil finaali kategoorias "Sõidukid, autotarvikud ja -teenused".
    Finaalis olid lisaks Eestist pärit tööle ka USA, Prantsusmaa, Lõuna-Aafrika, Kanada ja Brasiilia päritolu reklaamid.
    Kontuur Leo Burnetti kõrgelt auhinnatud teleklipp räägib Statoili uuest ja puhtamast ning loodustsäästvast väävlivabast kütusest. Kütus on nii puhas, et isegi linnud käivad uurimas ja kaalumas, kas mitte auto summutitorru endale pesa teha.
    Reklaamiagentuuri Kontuur tegevjuht Jane Oblikas kommenteeris Cannes'is reklaamifestivalil nähtu põhjal Eesti reklaamitööstuse võimalusi rahvusvahelisel turul, öeldes, et igaüks Eesti kuuest paremast reklaamiagentuurist oleks ükskõik mis maal läbilöögivõimeline. "Ma ei näe põhjust, miks mõni Cannes'i Lõvi lähimas tulevikus Eestisse ei peaks jõudma," lausus ta.
    Kontuuri loovjuht Urmas Villmann ütles, et Cannes on koht, kus uued suunad sünnivad ja suured ideed kokku saavad.
    Näiteks Titaanlõvi pälvis Cannes'is jaapanlaste idee disainida triipkoodid ümber pakendiga kokkukuuluvaks objektiks.
    Silmapaistvaks peeti ka Levi'se teksapükste reklaamikampaaniat, kus modelle ja fotograafe kasutatud ei ole. Hakkama on saadud vaid kriipsujukudega. "Enneolematus, selgus, lihtsus ja eristuvus on võtmesõnad," nentis Villmann.
    18.-24. juunini toimunud 53. Cannes Lions rahvusvaheline reklaamifestival on iga-aastane ülemaailmne reklaamitööstuse tippsündmus, millel on võrreldav kaal filmitööstuse Oscari-galaga.
    Sel aastal 53. korda toimunud festivalil näidati ligi 22 000 reklaami. Osalejaid oli 75 riigist kokku üle 8000.
    Eestist oli kohal läbi aegade kõige rohkem reklaamirahvast - nii agentuuride kui ka klientide poole pealt. Esimest korda oli Eesti tiim (agentuurist Zavod) osalemas ka noorte loomeinimeste konkursil.
    Leo Burnett Grupp Eesti on suurim turunduskommunikatsiooni täisteenuseid pakkuv agentuuride ühendus Baltikumis. Grupi ettevõtted Identity, Kontuur LB, Leo Express ja Royal on võitnud hulgaliselt auhindu Eesti ja rahvusvahelistelt reklaamikonkurssidelt.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Toomas Kiho: mõelgem ka sellele, kas Nõmmest või Lasnamäest võiks saada eraldi omavalitsus
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Apranga käive kasvas aprillis 27 miljoni euroni
Leedu rõivaste jaeketi Apranga Grupi jaemüügi käive ulatus tänavu aprillis 27 miljoni euroni ja kasvas 2023. aasta aprilliga võrreldes 5 protsenti, teatas ettevõte börsile.
Leedu rõivaste jaeketi Apranga Grupi jaemüügi käive ulatus tänavu aprillis 27 miljoni euroni ja kasvas 2023. aasta aprilliga võrreldes 5 protsenti, teatas ettevõte börsile.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Hiiumaa plastitootja vajus miinusesse
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.