• OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,57%6 175,74
  • DOW 300,89%43 773,26
  • Nasdaq 0,5%20 269,09
  • FTSE 1000,48%8 777,28
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,95
  • OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,57%6 175,74
  • DOW 300,89%43 773,26
  • Nasdaq 0,5%20 269,09
  • FTSE 1000,48%8 777,28
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,95
  • 19.01.07, 08:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamipausid teles võivad veelgi pikeneda

Eesti televaatajaid häirivad eratelekanalite pikad reklaamipausid võivad tulevikus veelgi pikemateks venida, sest Euroopa Liit tahab telereklaami näitamise reegleid liberaliseerida.
Postimehe tarbijaportaali Tarbija24 kaebusteraamatus kurtis Kanal 2 vaataja, et tema arvutuste põhjal näidatakse tunnis keskmiselt 19 minutit reklaami.
Vabakutseline Märt Peet rääkis, et reklaamide meeletu hulk segab keskendumist ja paneb vihastudes kanalit vahetama. «Vaatan ka Saksa, Vene ja Soome kanaleid – mitte kusagil pole reklaame sellisel määratul hulgal nagu meie Kanal 2s ja TV 3s,» ütles ta.
Samas võivad euroliidu regulatsiooni mõjul reklaami näitamise reeglid lähiaastail ka Eestis veelgi leebemaks muutuda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kultuuriministeeriumi levitalituse spetsialist Helin Pertelson kinnitas, et Euroopa Komisjon ja paljud liikmesriigid soovivad telereklaami reegleid lihtsustada.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 20 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele