Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Hansapank: kannatada on saanud vaid kümme klienti
Hansapank lükkas ümber tänases Postimehes
ilmunud info, mille kohaselt võib ohtliku arvutiviiruse tõttu kannatada saanud
pangakliente olla sadu.
„Alates detsembri keskpaigast on Hansapanga poole pöördunud kokku kümme klienti, kelle kontolt on kahtlastel asjaoludel raha kadunud. Pole kindlat alust arvata, et kõik nimetatud juhtumid on tingimata seotud viimastel päevadel palju kõneainet pakkunud arvutiviirusega. Kõiki juhtumeid uurib politsei ning pank on kannatada saanutele kahju hüvitanud,“ seisis panga teates.
Arvutiturbe uurimisega tegelev firma Panda
Research hoiatab oma analüüsis uut tüüpi viiruste eest, mis suudavad kasutajate
pangakontodelt raha varastada, ilma et kasutaja seda märkaks, kirjutas Hillar
Aarelaid CERTist.
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.