• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,03
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,03
  • 22.01.09, 07:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartus vuravad liiga vanad bussid

Ehkki mitmed GoBusi Tartu linnaliinidel sõitavad bussid ületavad linna nõutud vanusepiiri, ei kavatse bussfirma uuemaid busse soetada, nimetades vanusepiiri sätet rumalaks.
GoBusi ja linna vahelise lepingu kohaselt peavad pooled linnaliinibussid olema uuemad kui kümme aastat ja ülejäänute vanus ei tohi ületada 15 aastat, mis mitme bussi puhul seda peagi teeb, kirjutas Tartu Postimees.
GoBusi Tartu regiooni direktor Valter Keis tõdes, et ega olukorra muutmiseks olegi väga palju variante, ja lisas, et peab lepingus sätestatud vanusepiiri nõuet rumalaks.
«Tänases majandussituatsioonis oleks ääretult rumal ja põhjendamatu käitumine, kui paneksime 10-aastase bussi aia äärde ja ostaksime 8 aasta vanuse asemele,» rääkis Keis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rein Haak ütles, et ega linnal jää tõesti muud valikut kui trahvima hakata. Trahvisumma on 3000 krooni iga vanusepiiri ületanud bussi eest. Haak lisas, et ei saa kuidagi nõustuda Keisi väitega, et busside vanusepiiri nõue on rumal, sest ka GoBus on ise lepingule alla kirjutanud.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele