• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • 06.01.10, 09:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalev: kasvasime magusatootjatest sügisel ainsana

Olime oktoobris-novembris ainuke Eesti turul tegutsevatest suurematest magusatootjatest, kes näitas sel perioodil eelmise aastaga võrreldes kasvu, teatas Kalev Chocolate Factory.
"Kasvasime koduturul võrreldes möödunud aasta sama perioodiga mahuliselt ligi neli protsenti, turuosa kokku moodustas 42,7 protsenti. Suuruselt teise tootja osakaal siinsel magusaturul ulatus samal ajal 7,6 protsendini," rääkis Kalev Chocolate Factory turundus- ja müügidirektor Monika Heinrand.
"Kasvasime ka võrreldes möödunud uuringuperioodiga (august-september 2009), tehes seda 3,3 protsendipunkti võrra mahus ja ühe protsendipunkti võrra käibes," lisas ta.
Heinranna sõnul aitas Eestis saavutatud turuosa kasv kinnitada Kalevi turuliidri positsiooni Balti riikides tervikuna. Turu-uuringute firma ACNielseni andmetel oli Kalev oktoobris-novembris Baltimaades šokolaadi- ja suhkrukondiitritoodete osas esikohal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ettevõtte mahuline turuosa kolmes Balti riigis suurenes võrrelduna möödunud aasta sama perioodiga 2,1 protsendipunkti võrra, ulatudes 16,5 protsendini. Turuosa käibe lõikes oli samal ajal 14,2%, mis oli 1,7 protsendipunkti võrra suurem kui aasta tagasi.
Heinranna sõnul oli Kalev edukas eelkõige šokolaadikommide, pehmete kommide ja batoonikommide tootekategooriates. "Usun, et põhjusena võib siin välja tuua nii õnnestunud šokolaadikommide kampaaniat kui ka tarbijatele meeldivat toodet ennast," lisas ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele