• OMX Baltic0,11%292,25
  • OMX Riga0,02%911,59
  • OMX Tallinn0,18%1 896,56
  • OMX Vilnius0,05%1 263,87
  • S&P 5000,26%6 892,85
  • DOW 300,79%47 921,3
  • Nasdaq 0,58%23 774,66
  • FTSE 1000,44%9 696,74
  • Nikkei 225−0,58%50 219,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,42
  • OMX Baltic0,11%292,25
  • OMX Riga0,02%911,59
  • OMX Tallinn0,18%1 896,56
  • OMX Vilnius0,05%1 263,87
  • S&P 5000,26%6 892,85
  • DOW 300,79%47 921,3
  • Nasdaq 0,58%23 774,66
  • FTSE 1000,44%9 696,74
  • Nikkei 225−0,58%50 219,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,42
  • 30.01.10, 15:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peugeot järgib Toyota eeskuju - pisiautod kutsutakse tagasi

Peugeot teatas, et järgib Toyota eeskuju ja kutsub enda mõned väikeautode margid igaks juhuks tagasi, sest need on valmistatud tagasi kutsutavate Toyotadega samas ühisettevõttes.
Peugeot 107 ja Citroen C1 on Euroopas valmistatud samas Tšehhi tehases, kus Toyota tagasikutsutav autodki, mistõttu otsustaski Prantsuse autohiid enda pisimasinad igaks juhuks tagasi kontrolli kutsuda.
Samas tehases valmistavad Peugeot ja Toyota umbes 200 000 autot aastas.
Kuigi praeguseks ajaks ei ole Peugeot veel otsustanud, mitu autot ja millal võimalike piduripedaalide probleemide tõttu tagasi kutsub, on see ettevõtte esindaja kinnitusel lähiaja küsimus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele