• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,00%6 198,01
  • DOW 300,00%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 100−0,2%8 767,74
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,00%6 198,01
  • DOW 300,00%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 100−0,2%8 767,74
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • 19.03.10, 21:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna peaauhind Eesti Energia rohelise energia kampaaniale

Nokia Kontserdimajas kuulutati välja reklaamikonkursi Kuldmuna 2010 parimad reklaamid ja turundusüritused, võistluse Grand Prix läks Eesti Energiale „Tulevik on roheline“ kampaania eest (autor DER Tank), samuti sai Eesti Energia Aasta Kliendi auhinna.
Aasta Agentuuriks valiti Taevas Ogilvy ja parima üritusturundusagentuuri tiitli sai Broadline.
„Vaatamata raskele majandusaastale tuleb tõdeda, et reklaami Eesti ettevõtetes väärtustatakse,“ ütles Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Heily Aavik ja lisas, et tänavuse peaauhinna võitnud töö on näide, kus nii reklaami tellija kui ka agentuur on ühiselt pingutanud ja olnud reklaamikontseptsiooni loomisel senisest nutikamad. „Rohelise energia kampaania näol on sisuliselt esmakordselt tegemist lahendusega, mis ei seosta rohelist energiat loodushoiuga, vaid räägib, et rohelisem energia on ainuvõimalik tulevikulahendus ehk progress.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tänavu esitati konkursile enam kui 600 tööd kolmes suures kategoorias: reklaam-, disaini-, ja sel aastal eraldi ka digitaalse reklaami kategoorias. Esmakordselt hindas žürii ka sotsiaalmeedia kasutamist, kus küll kuldmuna välja ei antud, kuid hõbedase vääriliseks tunnistati A. Le Coqi Facebooki fännilehekülg. Kuna eelmise aasta konkurssi ilmestasid rohked valimiskampaaniad, anti välja eriauhind „Inimnäolise propaganda muna“ Indrek Tarandile.
Eesti Üritusturundusagentuuride Liidu poolt välja antava sisekommunikatsiooniürituse kuldmuna pälvis Tieto Corporation. Parima kliendiürituse preemia läks Tallinna Kultuuriväärtuste ametile Vabaduse Väljaku avatseremoonia eest (Broadline/MTÜ Leigo Kontserdid) ja parima promoürituse auhind EMTle „Minu EMT“ lansseerimise eest (Broadline).
Kuldmuna raames toimus ka noortekonkurss, kus osalejatel tuli 48 tunni jooksul luua reklaamikavand lennufirmale Estonian Air. Varasemate aastatega võrreldes rekordilise 44 võistlustöö hulgast osutus Suure Pesamuna vääriliseks „Masterplan“ (võistkond Mõte). Väikese Pesamuna sai „Wonderland“ (Hans Priks ja Jürgen Sarapik). Võitjad saadab ERAL koos ajalehega Postimees ja Estonian Airiga suvel osalema Cannes’i Rahvusvahelisele reklaamfilmide festivalile.
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele