Piimatööstuse Tere turundustegevust ja tootearendust hakkab juhtima Alar Pink, kes aastail 2001–06 vastutas sama valdkonna eest ka Kalevis.
Tere suuromaniku ja vastse juhatuse esimehe Oliver Kruuda sõnul on Pink valdkonna särav spetsialist. "Kui ma täna räägin Orkla inimestega, siis nad on Kalevi kaubamärgi staatusega erakordselt rahul. Vähesed teavad ja veel väiksem hulk inimesi julgeb seda öelda, et see on suuresti olnud Alari ja tema meeskonna töö. Sarnast panust ootame Alarilt ka Teres," rääkis Kruuda. Tema sõnul täieneb Tere meeskond lähiajal veel mitmete oma ala tipptegijatega.
Pingi sõnul on Tere väga tugev ja Eesti jaoks oluline ettevõte. "Tean Tere tegemisi viimasel kümnel aastal päris hästi, kuid just viimase paari aasta areng on olnud väga muljetavaldav. Soovin anda oma panuse, et turundus- ja tootearendustegevus toetaks ettevõtte järjest kasvavaid ambitsioone," sõnas ta.
Alar Pink on lõpetanud Tallinna Pedagoogikaülikooli sotsiaalteaduskonna reklaami ja meedia erialal ning lisaerialana psühholoogia. Pink on töötanud lisaks ASile Kalev Chocalate Factory ka ASis Kalev Meedia juhatuse esimehena, reklaamiagentuuris Adell Saatchi & Saatchi ning Tallinna linnapea nõunikuna.
Piimanduskontsern ja tuntuimaid toiduainetööstusettevõtteid Tere annab tööd enam kui 570-le inimesele Tallinnas, Paides, Viljandis ja Põlvas. Ettevõte toodab oma brändide all kokku erinevat 250 piima- ja juustutoodet, millest tuntuimad on Tere, Hellus, Merevaik, Emma, Mumuu, Kohuke, Black Mama ja Meloodia. Tere omanikfirma on Oliver Kruudale kuuluv AS Luterma.
Seotud lood
Eile teatas Edgar Savisaar, et Kalevi
meediakontserni eksjuht Alar Pink hakkab Tallinna linnapead nõustama töökohtade,
sotsiaalse abi ja ettevõtjate abiprogrammi loomisel. Paljude arvates
aprillinaljaks peetud lool on aga tõepõhi all.
Tõenäoliselt ei saa me kunagi teada, miks
Oliver Kruuda usaldas üle 100 miljoni krooni turundusguruks tituleeritud Alar
Pingile ja miks viimane meediaimpeeriumi rajades totaalselt põrus, kirjutab
Õhtuleht.
Kommivabriku Kalev omanik Oliver Kruuda
pole heade töötajate vastu kitsi - neli aastat järjest mainekaima ettevõtte
tiitlit kandva Kalevi turundusjuhile Alar Pingile kingiti ametiautoks 2006.
aasta Porsche, kirjutas Äripäev.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Inflatsioon võib lähikuudel uuesti kiireneda
Plaanivad Prantsusmaale tehase rajada
Tagasi Äripäeva esilehele