• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Swedbank: ettevõtted on tellinud 12 tonni euromünte

    Tänaseks on üle saja sularahavajadusega ettevõtte sõlminud Swedbanki vahendusel euro sularaha hankimiseks vajaliku kaaseeljaotuse lepingu. 1. novembril on tähtaeg, mil rohkem kui 10 000 eurot vajavad või professionaalset rahavedu soovivad ettevõtted peaksid Swedbankiga lepingu sõlmima.

    Väiksema euro sularahavajadusega ettevõtetel on võimalus saada euro sularaha alates 1. detsembrist pangakontoritest, teatas pank.
    Swedbank alustas äriklientidega kaaseeljaotuse teemalist otsesuhtlust augustis. „Pea kõik suuremad Swedbanki jaekaubandusettevõtetest kliendid on pangaga ühenduses olnud. Hetkel on allkirjastatud üle 100 kaaseeljaotuse lepingu ning lisaks on suur hulk lepinguid ettevalmistamisel. Tänaseks on avaldatud soove ligi 12 tonni euromüntide saamiseks,“ kommenteeris kaaseeljaotuse senist kulgu Swedbanki europrogrammi koordinaator Hanno Hussar.
    Hussar lisas, et suuremate eurosummade puhul on soovitatav turvalisust ja müntide kaalu arvestades eelistada professionaalset sularahaveo teenust.
    Kaaseeljaotuse lepingu peaksid enne 1. novembrit sõlmima need ettevõtted, kes soovivad kasutada sularahaveo teenust, sest selleks ajaks tuleb G4S-ile teada anda enda rahaveo soovist. Võimalus on sõlmida ka ühekordne rahaveo leping. Samaks tähtajaks peaksid lepingu sõlmima ka ettevõtted, kes soovivad kaaseeljaotuse raames saada detsembris pangakontori vahendusel rohkem kui 10 000 eurot.
    Kuni 10 000 eurot vajavatel ettevõtetel on võimalus kaaseeljaotuses osaleda ka alates 1. detsembrist,  pöördudes Swedbanki kontorisse. Sellisel juhul sõlmitakse kohapeal leping ning eurod saab kohe kaasa võtta. Pank soovitab pangakontori külastust mitte jätta aasta viimastele päevadele, sest siis võivad kontorites tavapärasest pikemad järjekorrad tekkida.
    Kaaseeljaotus on ettevõtete eurole ülemineku ettevalmistuse skeem, mille kohaselt jaotavad krediidiasutused sularahavajadusega klientidele euro pangatähti ja münte enne euro ametlikku kasutuselevõttu. Kuni 1. jaanuarini 2011 on kaaseeljaotatud eurod bilansiväline raha ehk tegemist on spetsiaalselt Eesti tarbeks mõeldud rahaga, mida ei tohi enne 1. jaanuarit 2011 ringlusesse lasta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tarmo Ulla: kui kukud, tõuse ja proovi uuesti!
Arvamuskonkursi Eduka Eesti toetaja, Swedbank Eesti juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla teeb üleskutse panustada konkursile ideedega, mis aitavad suunata meie noori rohkem tegelema huviharidusega, et väärtustada meeskonnatööd.
Arvamuskonkursi Eduka Eesti toetaja, Swedbank Eesti juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla teeb üleskutse panustada konkursile ideedega, mis aitavad suunata meie noori rohkem tegelema huviharidusega, et väärtustada meeskonnatööd.
Tallinna Sadama kommertsjuht ostis 10 000 euro eest aktsiaid
Tallinna Sadama juhatuse liige ja kommertsjuht Margus Vihman ostis eelmisel nädalal enam kui 10 000 euro eest Tallinna Sadama aktsiaid, selgub finantsinspektsiooni andmetest.
Tallinna Sadama juhatuse liige ja kommertsjuht Margus Vihman ostis eelmisel nädalal enam kui 10 000 euro eest Tallinna Sadama aktsiaid, selgub finantsinspektsiooni andmetest.
Põllumajandustootjate TOP: olukord on pinev, aga samas ka põnev
Tänavuse Põllumajandustootjate TOPi võitnud teraviljatootja Aru Põllumajanduse OÜ arendusjuhi Karl Lindami sõnul on olukord põllumajandussektoris pinev, ent samas ka põnev.
Tänavuse Põllumajandustootjate TOPi võitnud teraviljatootja Aru Põllumajanduse OÜ arendusjuhi Karl Lindami sõnul on olukord põllumajandussektoris pinev, ent samas ka põnev.
Digi-Eesti lööb Dubai Expol laineid burgeriga
Dubai maailmanäitusele Expo 2020 läks iga riik oma looga. Eesti sõnum on olla maailma kõige edasijõudnum digiühiskond, kuid muljet avaldab ka eestlaste burger.
Dubai maailmanäitusele Expo 2020 läks iga riik oma looga. Eesti sõnum on olla maailma kõige edasijõudnum digiühiskond, kuid muljet avaldab ka eestlaste burger.