Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kommunikatsioonikulud jäetakse samaks
Kommunikatsiooniettevõte In Nomine viis 50-500 miljoni kroonise käibega ettevõtete seas läbi küsitluse, kust selgus, et enamus ettevõtjatest jätab oma kommunikatsioonikulud samaks.
Kuid 17% vastanutest pigem suurendab, kui vähendab kulutusi ja vaid kümme protsenti vastanutest soovib järgmisel aastal kommunikatsiooniga seotud kulutusi vähendada.
2008. aastal soovis kommunikatsiooniga seotud eelarvet suurendada tervelt 38% vastanutest. Tagantjärele võib ju mõelda, et küllap näitas see head aega.
AS Salvesti nõukogu esimehe Veljo Ipitsa sõnul pole kokkuhoid alati ka õige. „Tuleb alati kaaluda, mis on see tulemus, kuhu jõuda soovitakse,“ lausus Ipits.
Mina ütleks nii, et kui on ikkagi vaja, siis tuleks ka kulutada ja maksta võibolla ka päris korralikku hinda, lisas Ipits.
Samas tuleks Ipitsa hinnangul ka kõik läbi rääkida ning selgeks teha, et tehtud kulutus oleks seda ka väärt.
„See ei ole tõesti see koht, kus vähemalt meie sektori ettevõtted vajadusi kokku peaksid hoidma,“ neetis Ipits. Tema sõnul ei ole viimasel ajal väga palju suhtekorraldusettevõtte teenuseid kasutatud. „Meil on küll oma reklaamiagentuurid, kelle töid me kasutame,“ kommenteeris Ipits.
Suhtekorraldusettevõtte teenust kasutatakse siis, kui on uue asja presenteerimine või siis pakiline vajadus selle tegemiseks.
„Meil on oma turundusseltskond, kes on juba pikka aega tööl olnud, et kui midagi igapäevast vaja on, siis saame ise hakkama,“ neetis Ipits, kes muidu suhtleb suhtekorraldusfirmadega päris palju. „Käies nendel üritustel tundub, et viimasel ajal on tõesti paremaks läinud, kui kümmekond aastat tagasi,“ lausus Ipits.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.