• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 27.10.10, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Credit24: Eestigi võiks mõelda kiirlaenureklaamide piiramisele

Credit24 kaubamärki kasutava MCB Finance Groupi  turundusjuhi Rain Sepa arvates tuleks Soome mõtet piirata kiirlaenude reklaamimist kaaluda ka Eestis.
Eelmise nädala Kauppalehti vahendas Soome tarbijakaitseameti juhi Anja Peltoneni sõnul võiks kiirlaenude reklaame piirata, nii et need ei mängiks enam kujutlusvõimega. "Saad esimese laenu tasuta. Telli pitsa koju ja saad samal ajal ka raha kontole. Kutsu sõbrad ka laenama ja saad boonuseurosid!" – selliste reklaamidega püüavad kiirlaenufirmad Soomes kliente.
Sepa sõnul on Soomes päevakorrale tõusnud teema aktuaalne ka Eestis ja teistes Balti riikides, kus kiirlaenufirmadele on lubatud agressiivne reklaam. "Mõned finantsettevõtted kasutavad seda võimalust varmalt ära, andes inimestele näiteks võimaluse võtta esimene laen tasuta ehk intressivabalt," tõi ta näite.
Tema arvates pole see kooskõlas vastutustundliku laenamise põhimõtetega. "Leiame, et ka Eesti Tarbijakaitseamet võiks sellele probleemile tähelepanu pöörata. Soome tarbijakaitseameti juhi ettepanek piirata kiirlaenude reklaame, et need ei mängiks enam kujutlusvõimega, on igati tervitatav ning sama põhimõtet võiks rakendada ka Eestis," ütles ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Credit24 ei näe Sepa sõnul suurt kasu klientidele pealtnäha atraktiivsete, kuid vastustundetute pakkumiste tegemisest. 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele