Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
LHV: tarbija kulutab kasiinole taas kriisiajast rohkem
Balti riikide tarbijad on hakanud meelelahutusele rohkem kulutama, mida on näha nii Eesti, Läti kui ka Leedu Olympicu suurematest käivetest, kommenteeris täna avaldatud börsiteadet LHV analüütik Nils Vaikla.
Järgneb Nils Vaikla koostatud LHV Panga kommentaar Olympic Entertainment Groupi 4. kvartali tulemustele.
Olympicu käive jätkas neljandas kvartalis kiiret paranemist olles vastavuses LHV Panga ootustega. Turgude lõikes tegi tähelepanuväärseima tulemuse Läti ärisegment, mille käive kasvas neljandas kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga koguni kolmandiku võrra ning ka ärikasumi marginaal oli sealjuures märkimisväärne. Ka teised Balti riigid tegid korraliku tulemuse, mis näitab, et tarbijate kulutused meelalahutusele on kenasti kasvule pööranud.
Kasumlikkuse osas esinesid murelapse rollis traditsiooniliselt volatiilsete tulemustega Rumeenia ning tagasi alla kasumipiiri vajunud Poola ärisegment. Rumeenia kahjumi taga on tõenäoliselt suured võidu väljamaksed. Poola segmendi kasumlikkust mõjutas negatiivselt kahjuliku rendilepingu eraldise kulud, mida võib lugeda ühekordseks teguriks. Võrreldes kolmanda kvartaliga astus Olympic kasumlikkuse parandamise teel ajutiselt sammu tagasi, mistõttu kasumirida üllatas prognoosidest tunduvalt väiksema puhaskasumiga. Ootasime puhaskasumiks 2,7 miljonit eurot. Jõudsalt kasvava käibe ning kasvanud efektiivsuse toel ootame järgnevatel kvartalitel Olympicu tulemuste paranemise jätkumist.
LHV langetas jaanuaris Olympicu soovituse Osta pealt Neutraalse peale.
Taas kasumisse jõuda ei aidanud Olympicut üksnes majanduskriisi taandumine, vaid ka äri muutmine oluliselt efektiivsemaks ja kõikjal kasvatatud turuosa, kommenteeris börsile avaldatud majandustulemusi Olympic Entertainment Groupi (OEG) finantsjuht Madis Jääger.
Sügistalvine hooaeg on käes ja sellega seoses kuulutame taas välja valdkondade ja maakondade TOP-id, kus tunnustatakse Eesti ettevõtluse tublimaid tegijaid. TOPides osalemine annab ettevõttele võimaluse näidata oma majandustulemuste tugevust ja olla nähtav laiemale publikule.