Erik Prozes • 15. september 2011 kell 13:07

FOTOD: turundustipud 2011

Täna kuulutati välja Äripäeva Turunduse TOP 2011 võitjad.

Ajakirjade osas läks võit jagamisele Presshouse'i ja Ajakirjade Kirjastuse vahel, ajalehed – Maaleht, internetikeskkonnad – Delfi, raadiojaamad – Star FM ja Power Hit Radio, TV – TV3, e-turundusagentuurid – ADM, kommunikatsioonibüroode puhul läks võit jagamisele Corpore ning KPMS & Partnerid vahel, meediaagentuurid – Inspired Communications, otseturundusfirmad – Express Post, produktsioonifirmad – Reede OÜ, reklaamiagentuurid – Division, turu-uurijate kategoorias oli võitjaid oli lausa 4 - EMOR TNS, GFK, Norstat ja SaarPoll, välireklaam – JCDecaux, üritusturundus – Kuusk OÜ, agentuuritulu koondTOPi võitja - Inspired Communications.

 

e-turundusagentuuride kategooria võitja ADM Interactive esindaja Riho Pihelpuu, produktsioonifirmade kategooria võitja Reede OÜ esindaja Alo Hiet ja kommunikatsioonibüroode esimene KPMS&Partnerite esindaja Henri Käsper lahkumas tseremoonialt.  Foto: Erik Prozes
Hetkel kuum