• OMX Baltic−0,16%293,82
  • OMX Riga−0,56%911,25
  • OMX Tallinn−0,52%1 967,95
  • OMX Vilnius−0,18%1 231,66
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,16%9 210,04
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,46
  • OMX Baltic−0,16%293,82
  • OMX Riga−0,56%911,25
  • OMX Tallinn−0,52%1 967,95
  • OMX Vilnius−0,18%1 231,66
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,16%9 210,04
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,46
  • 19.10.11, 19:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksamaal kaalutakse piirkiiruseks linnas 30 km/h

Nordrhein-Westfaleni politseijõud esitasid kohalikele seadusandjatele ettepaneku piirata linnades autode sõidukiirust seniselt 50 kilomeetrilt tunnis 30 kilomeetrile.
Kiiruse piiramise vajadust põhjendatakse suure õnnetuste arvuga linnades ning jalakäijate ohutuse suurendamisega, vahendas portaal auto24.ee väljaannet Wetsdeutsche Zeitung.
Nimelt võimaldaks selline piirkiiruse vähendamine tõsta jalakäijate ellujäämisvõimalusi kokkupõrke korral autoga seniselt 20 protsendilt 70-le. Politseinike idee kohaselt tohiks kiiremini sõita vaid mõningatel põhitänavatel.
Praegu kaalutakse Nordrhein-Westfalenis võimalust piirata kiirust linnades eksperimendi korras, et näha nii selle mõju liiklusohutusele. Juba on asutud aga diskuteerima selle üle, kuidas selline kiirusepiirang mõjub näiteks bussiliikluse toimimisele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele