Ave Lepik • 26. september 2012 kell 10:01

Kaubamärgist Euro RSCG saab Havas

Ülemaailmne reklaami- ja kommunikatsiooniettevõtete grupp Havas, mis tegutseb maailma 75 riigis, võtab tulevast aastast kasutusele ühtse kaubamärgi.

Havas gruppi kuuluvad reklaami- ja PR-ettevõtted kasutasid seni Euro RSCG kaubamärki. Uuest aastast tegutsevad Havas Worldwide kontserni kuuluvad ettevõtted ühtse brändi all, kolme ärisuunda eristava nimega - Havas Media, Havas Creative ja Havas Digital.

Havas Worldwide’i esindaja Eestis, Lätis ja Leedus on Big Idea Group, mis ühendab 14 reklaami-, meedia-, PR- ja digitaalturundusega tegelevat ettevõtet.

Big Idea Groupi partneri Mark Eikneri sõnul annab kuulumine Havas võrgustikku võimaluse kasutada grupi loov- ja meediaagentuurides oskusteavet ning metoodikaid, mille Havas on välja töötanud erinevate kommunikatsioonivaldkondade jaoks. „Veel käesoleval aastal võtame Idea grupis kasutusele Havase brändiuuringu Meaningful Brands, mis analüüsib brändide jätkusuutlikkust ja tähendusrikkust,“ sõnas Eikner. Ta lisas, et Big Idea Group kaardistab laiaulatusliku uuringu läbiviimise käigus  Baltikumi top-brändide hetkeseisu ja tulevikusuunad.

Havas Worldwide peakontor asub Pariisis. Kontserni 316 kontoris töötab kokku ligikaudu 15 000 inimest. Kontserni nimekamad kliendid on l’Oreal, Merck, Sanofi Aventis, Kraft Foods, PNP Baribas, Disney jpt.

Big Idea Group on käibelt kõige kiiremini kasvav kommunikatsioonikontsern Balti riikides. Ettevõttes töötab kokku 150 inimest, neist 51 Eestis.

Hetkel kuum