• OMX Baltic−0,18%290,2
  • OMX Riga−0,4%909,04
  • OMX Tallinn−0,33%1 933,96
  • OMX Vilnius0,17%1 237,69
  • S&P 5000,59%6 643,7
  • DOW 300,65%46 247,29
  • Nasdaq 0,44%22 484,07
  • FTSE 1000,77%9 284,83
  • Nikkei 225−0,87%45 354,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,53
  • OMX Baltic−0,18%290,2
  • OMX Riga−0,4%909,04
  • OMX Tallinn−0,33%1 933,96
  • OMX Vilnius0,17%1 237,69
  • S&P 5000,59%6 643,7
  • DOW 300,65%46 247,29
  • Nasdaq 0,44%22 484,07
  • FTSE 1000,77%9 284,83
  • Nikkei 225−0,87%45 354,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,53
  • 10.07.13, 09:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa Liit kaebab Venemaa automaksu pärast WTOsse

Euroopa Liit esitab Maailma Kaubandusorganisatsioonile esimese ametliku kaebuse Venemaa kohta, mis liitus organisatsiooniga vähem kui aasta tagasi.
Euroopa Liit leiab, et importautodele kehtestatud nn utiliseerimismaksuga kaitseb Venemaa oma autotööstust, kuna Venemaa autotootjatelt sellise maksu tasumist ei nõuta, vahendas Reuters.
"Euroopa Komisjon on aasta jooksul ära proovinud kõik diplomaatilised kanalid, et Vene poolega selles küsimuses lahendust leida, kuid tulutult. See maks on vastuolus WTO kõige põhilisema reegliga, mis keelab impordi diskrimineerimise," ütles Euroopa kaubandusvolinik Karel De Gucht oma avalduses.
Maks algab 420 eurost väikestele autodele ning tõuseb vastavalt auto suurusele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Venemaa kriitikute sõnul on importautodele kehtestatud maks, mille Venemaa kehtestas vaid üheksa päeva peale WTOga liitumist, kõigest üks näide rahvusvaheliste kaubandusreeglite mittetäitmisest.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele