• OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,69%6 183,65
  • DOW 301,25%43 929,15
  • Nasdaq 0,56%20 280,29
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,02
  • OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,69%6 183,65
  • DOW 301,25%43 929,15
  • Nasdaq 0,56%20 280,29
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,02
  • 18.11.13, 11:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teadlane: autoga kliendi kaotamise hirm asjatu

Maksustatud teede äärde jäävate kaupluste hirm, et ärid kärssavad, kui autoga enam tasuta poe ette ei saa, on aluseta, sõnas TTÜ transpordiplaneerimise professor Dago Antov.
„Teede maksustamisele on tavaliselt üks peamisi vastuargumente see, et ümberkaudsed ettevõtjad kardavad oma äride kahjustumist. Londoni ja Stockholmi kesklinna sissesõidu maksustamise näitel võib öelda, et tegelikult paranes hoopis seal asuvate kaupluste tarnesüsteem ning klientide arv ei vähenenud ja ettevõtjad suhtusid teemaksu kehtestamisse tänu sellele hoopis positiivselt,“ ütles professor Dago Antov möödunud nädalal TTÜs rahvusvahelisel teemaksuteemalisel konverentsil.
„Kesklinnas on palju ärisid, kes on huvitatud, et inimesed pääseksid autoga nende poodi. Praegu on aga olukord, kus Tallinna kesklinnas on ummikud, kuigi kaks kolmandikku seal ummikutes seisvatest autodest ei oma kesklinnas ei lähte- ega sihtkohta. Kui kesklinnast läbisõit maksustada, siis väheneksid kindlasti ummikud, kuid see ei tähenda, et poodidest kaoksid kliendid,“ lisas ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 20 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele