9. september 2014
Jaga lugu:

Majapidamis- ja sisustuskaupade müügiga tegelev ettevõte Jysk investeeris tänavu oma online-kaupluste arendamisse kõigis kolme Balti riigis kokku 50 000 eurot.

Baltimaade Jyski juhi Dace Zundure ütles pressiteates, et tarbijate ostuharjumused on muutumas ja seda kinnitab ka Jyski online-poodide populaarsuse kasv. Tema sõnul on ettevõtte tänavu kasvanud mullusega võrreldes enam kui 80%.

Zundure teatel võttis ettevõte kasutusele uue kauplemisplatvormi, mis sarnaneb näiteks Amazon.com kasutatava müügiplatvormiga.

Jyski teatel moodustab Eesti online-poodide ostude käive 50% Balti riikide veebipoodide kogukäibest, järgnevad Läti ja Leedu. Populaarseimad kaubad Baltikumi online-poodides on riiete ja esemete hoidmiseks mõeldud tooted.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt