Eesti Meedia haarab otseposti turgu

09. oktoober 2017, 15:50
Eesti Meedia juht Sven Nuutmann.
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20171009/NEWS/171009745/AR/0/AR-171009745.jpg

Eesti Meedia laiendab tegevust otseturunduse vallas, ostes välja kaks firmat, milles kontsernil on juba mõnda aega vähemusosalus.

Ravimi- ja meediaärimehe Margus Linnamäe firma tahab osta välja otseturundusega tegelevad firmad HTR Direct ning  CMS Production, milles Eesti Meedial on olnud suvest saadik 49% vähemusosalus. Tehingu jõustumiseks on vaja konkurentsiameti heakskiitu.

Soetatavate firmade kontrollpakk on seni kuulunud valdusfirmale Creative Media Service, mille suurim omanik on 52 protsendiga reklaamiärimees Even Tudeberg. Veerandi omanik on samuti pikalt reklaamiettevõtlusega tegelenud Kristian Heinale, veel 20% on Oliver Vilmsi käes.

Eesti Meedia juht Sven Nuutmann rääkis, et 49% suurune osalus soetati selleks, et vaikselt otseposti turule siseneda, nüüdseks on aga jõutud järeldusele, et see valdkond võiks Eesti Meediale sobida.

"Kasutame võimalust osta ka 51% juurde, et võtta sajaprotsendiline osalus. Kontserni vaates on see oluliselt efektiivsem ja mõistlikum nii juhtida ja kasutada,“ rääkis Nuutmann.

Eesti Meedias on otseposti valdkond juba mõnda aega olemas olnud – mitte küll konkreetselt laialivedu, ent see, mis puudutab kliendikirjade koostamist ja reklaampakkumisi. „Läbi selle ostu me pigem laiendame-suurendame enda mahtusid,“ rääkis Nuutmann.

Juurde tuleb ka uusi teenuseid – näiteks pole Eesti Meedia varem tegutsenud ajalehtedele lisatava nn insert-reklaami vallas, nüüd aga tahab firma hakata ka selles segmendis aktiivselt enda turuosa kasvatama.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
09. October 2017, 15:50

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris Hetkel eetris

Äripäeva raadio viimased saated

Kõiki viimased raadio saated
Otsi:

Ava täpsem otsing