• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 13.06.18, 15:00

Kanajev sai veekeskuse planeeringu

Kümme aastat kestnud menetluse lõpuks sai endine transiidiärimees Anatoli Kanajev lõpuks detailplaneeringu, mis lubaks tal rajada Pirita tee äärde vee- ja tervisekeskuse.
Ärimees Anatoli Kanajev
  • Ärimees Anatoli Kanajev Foto: Andres Kralla
Maarjamäe memoriaali ja Eesti Näituste paviljonide vahele jäävale 3,6hektarilisele maa-alale peaks plaanide kohaselt tulema kuni kuuekorruseline hotell, milles asub ka veekeskus. Aadressi järgi on alal kinnistud Pirita tee 32, Pirita tee 50 ja Maarjamäe tn 11.
2011. aastal ütles Kanajev Äripäevale, et tahaks sinna ehitada 200kohalise hotelli, keskuses võiks tööd saada 250-300 inimest.
Detailplaneeringu algatamist taotles transiidiärimehele Anatoli Kanajevile kuuluv Kantauro OÜ, mis tegi seda juba 2008. aastal.
Planeeringu pärast tuli pikalt vaielda lähikonna eramute ja korterelamute elanikega, kelle hinnangul oli tegemist üldplaneeringu muudatusega. Varasema planeeringu järgi oli ala mõeldud üksikelamute ehitamiseks.
Maarjamäe tänava elanikud oli seisukohal, et planeeritud kuni 6korruseline hoone on põhjendamatult suur ega ei sobi Maarjamäe lossi kõrvale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele