Eesti esimene elektriauto Nobe on hädas: tootmise käima lükkamiseks napib igal sammul raha ning isegi mõnda aega tagasi ühisrahastusplatvormil Indiegogo alustatud kampaania ei taha kuidagi vedu võtta.

- Nobe auto jääb silma ja selle loojad said kuju loomiseks inspiratsiooni kanamunalt.
- Foto: Ints Kalnins, Reuters/Scanpix
"Kehvasti läheb, kampaanial läheb väga viletsalt," ütleb Nobe looja Roman Muljar. "Arvasime, et Eesti inimesed tahavad oma nime sinna auto peale, mis jääb Nobe autovabrikus sümboolsele kohale, aga ei taha vist ikka," viitas Muljar ühele kingitusele, mida rahakaasajatele toetuse eest antakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saates "Tööstusuudised eetris" räägitakse Eesti elektriautost Nobe. Külas on auto looja Roman Muljar, kellega on juttu uuest tehasest, inimeste värbamisest ja Genfi autonäitusest, kus Nobe palju tähelepanu püüdis.
Elektriauto Nobe looja Roman Muljar lubab aastaks 2020 ehitada Eestisse autovabriku, see võiks tulla kuhugi Tallinna lähedusse.
Eestis toodetava elektriauto Nobe looja Roman Muljar ütles Šveitsis Genfi autonäitusel, et plaanib Eestisse rajada autovabriku, mis toodaks lõpptulemina 2000 autot aastas, kirjutab Äripäeva teemaveeb Tööstusuudised.ee.
Elektriauto Nobe looja Roman Muljar tunnistas intervjuus Delovõje Vedomostile, et omapärase sõiduki sünni idee on seotud armastuse ja naistega.
Nagu õnnetus, ei hüüa ka avarii tulles. Enamasti tuleb sellistel juhtudel appi kindlustusselts ning remont teostatakse liiklus- või kaskokindlustuse alusel. Töökoda valitakse sageli kliendi soovil, kuid alati tuleb arvestada kindlustusandja soovitustega – see võimaldab võrrelda remondikalkulatsioone ning tagab kvaliteedi ja usaldusväärsuse. Soovitatud partnerid on läbinud kontrolli, mistõttu on kindlustusandja valik sageli parim. Seevastu töökodasid, mis on sattunud „musta nimekirja“ ebaausate või ebaprofessionaalsete töövõtete tõttu, ei ole võimalik valida ega soovitada.