Anu Jõgi • 15. november 2020 kell 7:38
Uudised
Ainult tellijale

Pipedrive'i edulugu ehk kuidas ehitada ükssarvikut?

Pipedrive'i meeskond 2014. aastal, esiplaanil Ragnar Sass.  Foto: Meeli Küttim

Sel nädalal sai Pipedrive'st Eesti viies ükssarvik. Vaatame lähemalt, kuidas kõik alguse sai.

"Olles müünud kõike alates reklaamikuulutustest ajalehes kuni kindlustusteenusteni ning koolitanud kümneid tuhandeid müügiproffe selliste ettevõtete jaoks nagu Coca-Cola või Nissan, märkasid Timo Rein ja Urmas Purde tühja kohta CRM-tarkvara (kliendisuhete haldamise tarkvara - toim.) turul,“ selgitab kliendisuhete haldamise tööriista loonud Pipedrive oma kodulehel, kuidas ettevõte 2010. aastal alguse sai.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
    Hetkel kuum