• OMX Baltic0,36%301,09
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,29%2 074,65
  • OMX Vilnius0,64%1 210,13
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,32%8 795,34
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • OMX Baltic0,36%301,09
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,29%2 074,65
  • OMX Vilnius0,64%1 210,13
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,32%8 795,34
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • 16.11.16, 19:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ford hakkab autosid importima Indiast USAsse

Ford Motors, mis impordib juba praegu autosid Mehhikost, hakkab uusi sõidukeid tooma ka Indiast, vahendab CNN Money.
Ford.
  • Ford.
  • Foto: EPA
Ettevõte teatas, et EcoSport sportmaastureid hakatakse Indiast USAsse tooma 2018. aastal. Ettevõte on varasemalt sattunud Donald Trumpi aktiivse kriitika alla, sest presidendivalimised võitnud mehe sõnul peaks USA ettevõte oma autosid siiski kodupinnal tootma.
EcoSporte hakatakse ehitama Indias asuvas Chennai linnas. Umbes 15 protsenti tehase toodangust müüakse maha Indias. Sportmaasturite äri on USAs läinud väga hästi, selgub Kelley Blue Booki andmetest. EcoSport saab olema Fordi kõige väiksem sportmaastur.
Ford ei ole aga ainuke, kes välismaalt koduturule autosid impordib. General Motors alustas Buick Envisioni mudelite impordiga Hiinast selle aasta mais ning koduturule on toodud kokku 8500 autot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Volvo, mis on Hiina autotootja Geely omanduses, hakkas S60 mudeleid samuti Hiinast USAsse importima.
Ford saab olema aga ainus USA autotootja, mis hakkab Indias valmistatud autosid koduturule importima. Tootmine on viidud Indiasse, sest kulud on seal tunduvalt väiksemad.
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele