Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Luksuskäekottide firma Tapestry avaldas oodatust paremad tulemused
Coachi kaupluse kott Beverly Hillsis, Californias.Foto: Fred Prouser_Reu_Scan
Tapestry aktsia on 13% plussis peale seda, kui firma Kate Spade’i brändi müügikäive oli oodatust parem ning brändi müügikäibe prognoosi kergitati, vahendab Reuters.
Tapestry, mis oli varem tuntud Coachi nime all, andis välja ka oodatust parema kasumiprognoosi, toetudes tugevale nõudlusele värviliste ja ebatavaliste käekottide järele ning kasumi paranemisele seoses allahindluste vähendamisega.
Analüütikute hinnangul võis Kate Spade’i firma müügikäivet kasvatada ka Kate Spade’i enneaegne surm käesoleva aasta juunis enesetapu läbi. 55-aastane disainer Kate Spade, kes oli omanimelise brändi üles ehitanud, müüs oma viimase järelejäänud osaluse firmas juba 2006. aastal.
Tapestry majandusaasta neljandas kvartalis kasvas Kate Spade brändi müük aastaga 4% 312 miljoni dollarini, mis oli analüütikute ootustest kõrgem. Tapestry peamine bränd, Coach, näitas eelmisel kvartalil 5% suurust käibe kasvu 1,1 miljardi dollarini, kuid see oli analüütikute prognoosist siiski väiksem.
Firma finantsjuht Kevin Wills ütles, et nad jälgivad lähedalt potentsiaalsete Hiina imporditariifide mõju, kuid märkis, et alla 5% nende käekottidest toodetakse Hiinas.
Tapestry aktsia on viis tundi peale turu avanemist 12,8% plussis, kaubeldes 53,54 dollari peal.