• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 12.07.19, 20:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Robert Kitt: inimene võib teha ükskõik mida, aga peab võtma vastutuse

Swedbank Eesti endine juht Robert Kitt rõhutas Investeerimisfestivalil, et on kõige rohkem õppinud Nassim Nicholas Talebilt ning peab oluliseks oma tegude eest vastutamist ja riskide korrektset hindamist. Oma järgmise väljakutse teemal jäi ta aga kidakeelseks.
Robert Kitt investeerimisfestivalil
  • Robert Kitt investeerimisfestivalil Foto: Raul Mee
„Mul tuli sügisel geniaalne mõte teha sporti – 8 kuud, 300 tundi trenni, kaotasin 18 kilogrammi ning tegin läbi Otepää maratoni,“ vastas Kitt küsimusele, mis võiks olla tema järgmine väljakutse, hoopis oma eraelust lähtuvalt. „Eks järgmist väljakutset pean ma natuke ootama,“ sõnas Kitt.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 12.07.19, 20:56
Varasid ei mitmekordistata börsil, vaid ettevõtluses
Just nii arvas Investeerimisfestivalil investorite TOPi kuuluv Lauri Meidla, märkides, et see on ka põhjus, miks Äripäeva investor Toomas varsti näiteks Jaak Roosaarele, Madis Müürile või Rahakratile alla jääb.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele