Elektriautode tootja Nio teise kvartali kahjum oli oodatust väiksem, ettevõtte teatel ootavad nad praeguses kvartalis suuremat käivet, sest nõudlus autode järele on kasvanud ning tarneahel paraneb, vahendab MarketWatch.
Nio kahjum ulatus kvartalis 587,2 miljoni jüaanini (90,9 miljonit dollarit). Eelmise aasta samal ajal ulatus kahjum 451 miljoni jüaanini. Kohandatud kahjum aktsia kohta oli 3 dollarisenti. Käive suurenes 127 protsenti, 1,31 miljardi dollarini.
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.
„Jälgin huviga mis hakkab toimuma aastal 2025 Pariisis, kus hakkab kehtima totaalne diiselsõidukite keeld. Kuidas need tohutud kogused kaupa väikeste kaubikutega laiali veetakse, sest suuremate tarbesõidukite seas ei ole diislile alternatiivi veel niipea näha,“ tõdes saates "Ärikliendid roolis" AMTELi tegevjuht Arno Sillat.
Äripäeva ajakirjanik viis läbi osaluseksperimendi, et uurida omal nahal, millist rendiautot on kõige mugavam kasutada ning millised on iga teenuse eelised ja puudused.
E-kaubandus kasvab ja koos sellega kasvavad ootused ka pakisaatmisele. Lihtsa ja kiire ostlemise puhul ei tohiks ka saadetiste teekond takerduda keerulistesse vormidesse ning lepingutesse. Siin tuleb mängu pakisaatmislahendus Shipit24.eu, mis muudab pakisaatmise ning tagastamise mugavaks ja soodsaks nii ettevõtetele kui ka eraisikutele.