Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas müügitööga jõuda ettevõtte kasvupotentsiaalini?
Uus praktiline saade "Nimed müügitahvlil" on juhtidele, spetsialistidele ja ettevõtjatele. Saate eesmärk on näidata, kuidas müügitööga jõuda ettevõtte kasvupotentsiaalini.Foto: Äripäev
Uus praktiline saade "Nimed müügitahvlil" juhtidele, spetsialistidele ja ettevõtjatele. Eesmärk on näidata, kuidas müügitööga jõuda ettevõtte kasvupotentsiaalini. Järgnevas 12 osas anname ülevaate Eesti müügimaastiku hetkeseisust, trendidest, kitsaskohtadest ja võimalustest.
Esimeses saates keskendume Dominate Salesi müügiuuringule, mille sisend on kogutud kokku kolme aastaga ja mis kaasab endasse paljude valdkondade ettevõtete informatsiooni. Toome välja peamised kitsaskohad ja olulised tähelepanekud.
Saatejuhid on Silver Rooger ja Urmas Kamdron.
Saadet toetab Dominate Sales.