Eesti ettevõtete ekspordiplaane nähes ilmneb paljude tehtud viga, et ei tekitata eraldi eelarvet katsetamiseks, ütles reklaamiagentuuri Tabasco strateeg Markko Karu.
- Markko Karu Foto: erakogu
"Puusa pealt (tulistades) me suudame teha keskpärase tulemuse," rääkis Karu Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis. Selliselt talitades on tulemus ka selline, mis sihtrühma ei üllata, lisas ta.
Karu selgitas lähemalt, kuidas tuleks teha välisturgude jaoks oma toode arusaadavaks.
Markko Karu intervjueeris Hando Sinisalu.
Välisturule pürgija oluline viga: ei julge katsetada
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.