• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,45%45 099,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,45%45 099,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 14.03.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laevafirma Viking Line seilab telealale

Laevafirma Viking Line on sõlminud telekanaliga TV3 lepingu meelelahutusprogrammide rahastamiseks, mille eest laevafirma saab eetris reklaamiaega.
Aprillis alustab TV3 uue ajaviiteprogrammiga «Punane värav», kus Viking Line'i Isabella pardal astuvad üles tuntud inimesed ja estraadikunstnikud, korraldatakse viktoriine ning muid meelelahutusüritusi. Programmi kulud katab Viking Line.
«Tahame, et avalikkus seostaks meie nime lõbu ja meelelahutusega,» ütles infodirektor My Hamrén.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teleala ekspertide sõnul ulatuvad seda liiki meelelahutusprogrammi tootmiskulud 900 000 kroonini. Kaheksa programmi valmistegemine nõuab Viking Line'ilt seega 7,2 mln krooni.
Lisaks positiivsele tähelepanule, mida laevafirma programmist saada loodab, maksab TV3 selle eest reklaamiajaga.
«See on esimene kord, kui üks Põhjala reklaamiandja teleprogrammide sarja finantseerib,» ütles meedianõunik Ulf Sandberg, kes tehingu ette valmistas.
My Hamrén ei soovinud tingimusi avalikustada, kuid teada on, et 30sekundiline reklaamiklipp maksab TV3s 25 200 krooni. Kui Viking Line tasub kõik teleprogrammi tootmiskulud, teeb see kokku 285 000 reklaamiklippi.
Idee rahastada reklaamiaja vastu levikanalite programme ei ole uus. Kahekümnendatel hakkas Procter & Gamble USAs raadioprogrammide produtsendiks. Värskem näide on teleprogramm Jeopardy, mida finantseerib Unilever. DI

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele