• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 08.07.02, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Spiegel kirjutab uutest ?okeerivatest lennukatastroofi asjaoludest

Saksa ajakiri Spiegel teatab, et Karlsruhe lennujuhtimiskeskuse töötajad püüdsid 2,5 minuti enne katastroofi ühendust saada ?veitsi dispet?eritega.
Nad said aru, et vene Tu-154 ja DHLi Boeing võivad kokku põrgata ning püüdsid helistada Skyguide dispet?eritele, kuid kolm selle neljast telefonist ei vastanud ning neljas oli kinni.
1.juuli kesköösel põrkusid 11 km kõrgusel kokku lennuk vene turistidega Tu-154M ning DHLi transpordilennuk Boeing-757, hukkus 71 inimest.
<#BBC=http://news.bbc.co.uk/hi/russian/news/newsid_2115000/2115110.stm>

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele