SL Õhtulehe andmetel pole raha laekumisega valimisreklaamist muret, ehkki arved saadetakse välja peale reklaamide ilmumist.
Müügijuhi Lemme Leima sõnul on valimiseelne reklaamimüük meediakanalitele hea äri, sest poliitikud kasutatud pindade eest võlgu ei jää. ?Kui ettevõtetega juhtub, et reklaami eest jäädakse vahel võlgu, siis erakondadega seda ei ole,? kirjeldas Leima. ?Võlgu jäämine ei oleks ka poliitiliselt võimalik.?
Leima ütles, et valimisreklaamist teenitud numbrid lüüakse SL Õhtulehes kokku täna õhtuks. Viimane valimisreklaam ? Keskerakonna tänureklaam ? ilmus SL Õhtulehes eile.
SL Õhtulehe reklaamimaht suurenes valimiseelsel nädalal ligi 42% võrreldes eelmise aasta sama ajaga, valimisreklaami all oli 9,9 külge.